خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

نشد که بشود!

پنجشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۳۵ ق.ظ

دیروز خیر سرمون قرقی رو بردیم حمام روشویی و تو شویی موتور شویی

اونوقت امرووووز بارون گل اومد :| وقتی میگم گل ینی واقعا گل :| :|

اول فک کردم بهار خواب و حیاط گلی لوده و خاکی بوده بارون اومده این شکلی شده بعد دقت کردم دیدم نخیر هر آنچه تو حیاط بوده ازین بارون گل در امان نمونده :| از جمله قرقی من :(((


دیروز خیلی هنرمندی به خرج دادم!!!! برای اولین بار تزئینات فوق تخصصی استفاده کردم برا کیکم :)) شکلات تخته ای گرفتم آب کردم ریختم روش (چقدررررررر خوشمزه شد ) ازون مروارید خوردنیا هم ریختم روش که البته از بس سفت بود نزدیک بود دندونامون بشکنه همه :/ نمیدونم چرا اینقده سفت بود

دوتام فشفشه برا رو کیک گرفتم که همچین ترکید نزدیک بود چش و چالمون به فنا بره


طلسم شکسته شد و کارای خیاطی کم کم داره پیش میره...حالا این 2-3روزم که بگذره دیگه راحت تر پیش میره چون خطر نفوذ مهمان کمتر میشه


امروز رفتیم پیش اموات

به سنگ قبر عمه که نگاه میکردم هی با خودم تکرار کردم آخرش اینه..همینجا ..همین یه ذره جا..زیر این سنگ بزرگ و شاید چشم به راه همیشگی

نمیدونم اینکه ما میریم سر خاکشون براشون فرقی میکنه واقعا؟؟ یعنی درکی از این قضیه دارن؟؟ آخه اونا که دیگه در بند زمان و مکان نیستن!!

لابد داره دیگه..

یه قسمتی از بهشت رضا واسه شهدای مدافع حرمه..اون یه تیکه یه حال خاصی داره..هرجا باشم و نزدیک چنین جایی باشیم دلم میخواد برم نزدیکشون..قبلنا اینطوری نبودم ..ولی اینا انگار مال زمونه خودمونن نزدیکن..ملموسن...مظلومن..


از وقتی فتوشاپ نصب کردم نتم اذیت میکنه...یهو قطع میشه و وصل نمیشه تا مودمو ریست کنم :/



اینقدر نوشتن این پست طول کشید که حرفامو یادم رفت..

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۲
سپیدار

نظرات (۴)

سلام
نصب فتوشاپ به هیچ عنوان ربطی به مشکل نت شما نداره.
اگر با خاموش رو روشن شدن مودم مشکلتون حل میشه مشکل از مودم یا شرکت ارائه کننده اینترنتتونه باهاشون تماس بگیرید.
پاسخ:
سلام
پس چرا وقتی نصب میکنم فقط اینطوری میشه؟؟؟ آنیستالش که میکنم دوباره نت درست میشه :|
ایندفه زنگ میزنم.مرسی
۱۲ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۵۶ عم قزی جون ツ
دل کسایی ک هنرنماییتو ندیدن بسوزه
اون گلدسته ها رو ک نگو :)))

اره بابا اون مرواریدا همشون ایجورین ؛ فقط خوشگلی دارن . ادم یهو شوکه میشه وقتی میره زیر دندون


پاسخ:
بسوزه :)))
خخخ

خیلی نامردن
البته اوناییش که رفته بودن زیر شکلاتا نرم بودن ولی خب چه فایده ؟ :|
اگر با حذف فتوشاپ مشکل حل میشه ، احتمالا برنامه updater فتوشاپ مشکل ایجاد میکنه. واسه اطمینان بیشتر اگر مودم وای فای دار هست ، همان لحظه که مشکل ایجاد میشه با گوشی موبایل یا یک کامپیوتر دیگه هم به نت وصل بشید و ببینید با اون دستگاهها هم مشکل داره یا خیر
پاسخ:
خیلی ممنون حتما امتحان میکنم :)
امروزمادرم می خواست بره سر مزار نگذاشتم چون وقتی میره غصه می خوره و تا چند وقت دلگیر میشه گفتم براش قرآن بخونی بیشتر میرسه تا گل بذاری رو قبرش و همش غصه بخوری
یاد پودر کیک آماده افتادم چقدر تو خونه درست می کردیم از اینها بهتر میشه یا موادش رو خودت تهیه کنی؟ چون ما همیشه آماده می خریدیم
ولی تو ژله درست کردن با خواهرم انقدر از وبلاگ ها ایده گرفتیم که خودمون هم ایده ابتکاری واسش اجرا کردیم%)
اختلال اینترنت رو مراقب باش ویروس نباشه فقط همین یک وبلاگ واسم مونده هوای خودتو و وبلاگت رو داشته باشD:
پاسخ:
اتفاقا رفتن به قبرستون حال و هوای ادمو خوب میکنه..حالا چرا نمیدونم..ولی حتی گریه و غصه ی اونجا هم باعث میشه سبک بشی وقتی برگشتی
منم پودر اماده میخرم خیلیم خوب میشه کی حوصله داره درست کنه از اول :)))
آورین خواهر و برادر نمونه
هه نگو توروخدا که من اعصاب معصاب ندارماا :))

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.