خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

یک ذره از عشق

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱ ب.ظ

بالاخره یه پروژه چند قسمتی به نیمه رسید ..این نیمه یعنی تقریبا تموم

یعنی یه چیزی دیگه از سرم کم شد

البته یه سوتی خفنی دادم که فردا معلوم میشه نتیجش -_-

فاز دوم عکسا هم گرفتم و طبق انتظارم بسی شاد شدن همه :)

نمیدونم چرا اینقده با قفلا مشکل پیدا کردم اخیرا :| یا میشکنن یا خراب میشن... قفل پدالو که یه هفته پیش گرفته بودم بردم عوض کردم..شانس من همین یکی جزو خرابیا بود و باید مرجوع میشد

یه کاری که مدتهاست عقب انداختمو میخوام شروع کنم منتهی نمیدونم میتونم یا نه! هنوز نمیدونم دقیقا باید چطور شروعش کنم و کجا برم؟ ولی یه عشق بزرگ تو این کار هست..یه کشش عجیب! دعا کنید بتونم درست و به موقع انجامش بدم

تصمیم گرفتم امشبو هر طور شده زود بخوابم اگه اثرات این تلخ دوست داشتنی بذاره البته!

همیشه به فردای زندگی باید امیدوار بود!

مشکلات و وضعیت موجودی که برای عموم یا اکثریت هست و به تنهایی نمیتونیم تغییر بدیم اما شرایط خودمونو میتونیم!

به فرضم که نشه کار زیادی کرد برای تغییر! وقتی دائم گله و شکایت کنی که بهتر نمیشه میشه؟ بدتر میشه

خدارو شکر بابت همه چیز مخصوصا دوستای خوب مثل شما مثل بقیه :)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۶
سپیدار

نظرات (۵)

۱۶ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۵۸ احسان خواجه مرادی
سلام
"به فرضم که نشه کار زیادی کرد برای تغییر! وقتی دائم گله و شکایت کنی که بهتر نمیشه میشه؟ بدتر میشه
برگرفته شده از khodenashenakhteh.blog.ir"
آفرین -این درسته
پاسخ:
سلام
مرسی :)
با صبر و حوصله و فکر تمامی مشکلات به تلخ دوست داشتنی تبدیل می شن فقط مراقب خوابت باشD:
پاسخ:
آری
خخخ همش خوابم میاد :))
کار بزرگتون همون چرخه هست که کنج اتاق افتاده و میخواید ادامه بدیدش؟
:|
یا این برا یه وبلاگ دیگه بود تو ذهنم مونده؟
:دی
پاسخ:
هوم؟؟ o.O نع :/
یه کار خفنه :پی

امیدوارم موفق بشید!
پاسخ:
ممنون
چه کاری رومیخوای شروع کنی ؟زود تند سریع آمار بده.
توبا قفلا مشکل نداری قفلا باتو مشکل دارن.
خداروشکر کن دوستی مثه من داری
پاسخ:
سریه خخخ
چرا خب؟ :/
باشه ازین به بعد :)) توام سقفو بگیر

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.