خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

یکبار برای همیشه

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۰۰ ب.ظ

میگویند آدمها یکبار برای رسیدن به کسی دیر میکنند و بعد از ان دیگر برای رسیدن به هیچ کسی عجله نمیکنند..

اما من میگویم آدمها همان بار اول برای رسیدن به کسی عجله میکنند

میدوند

تلاش میکنند

اشک میریزند

میخندند

دلخوش میشوند

اصلا دنیایشان زیر و رو میشود

ولی..ناگهان نمیرسند!

ناگهان میبینند تنهای تنها تلاش میکردند

میفهمند تنهای تنها دوست میداشته اند..

تنهای تنها میدویده اند

و زلزله ی دروغ تمامشان را میلرزاند

فرو میریزند

میترسند

و برای همیشه نیمه تمام باقی میمانند

بعد از آن دیگر برای هیچ رسیدنی تلاش نمیکنند

منتظر نمیمانند

این آدمها یکبار یک جایی مرده اند ولی دفن نشدند

بیخیال میشوند اما فراموش نمیکنند

میخندند اما اعتماد نمیکنند

میروند اما قصد رسیدن به هیچ کجای دنیا را ندارند

این آدمها باورشان را جا گذاشته اند پشت همان زلزله ی 10 ریشتری!

اعتمادشان را هم همانجا به خاک سپرده اند...

آدمها یکبار و تنها اولین بار عاشق میشوند!

بعد از آن عاقل میشوند..عاقلانه دوست میدارندو عاقلانه زندگی میکنند

و تازه میفهمند زندگی همان دوست داشتنهای ساده تر است..



- بلاگفا بودیم هی میومد میگفتن وبت قشنگه به منم سر بزن

اینجا باز هی میان میگن منو دنبال کن

والا از اینهمه دنبال هم بودن به چی رسیدین؟؟

چند نفریو دنبال میکنم ولی ترجیح میدم مخفی باشه از این جهت که ریا نشه و تو رودرواسی دنبالمون نیان ;)

لطفتون زیاد

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۰
سپیدار

نظرات (۱۰)

۲۰ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۴۱ عم قزی جون ツ
چقدر حرف دل منه این پست
بین ما دروغ نبود ولی..
دیر شد
:((
پاسخ:
بازم خداروشکر که دروغ نبود
..
۲۰ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۴۲ محمد ابراهیمی
آفرین..
موردی واسم پیش اومد چون عاقلانه بود وقتی نه گفت به سه ریشتر نرسید واقعا شانس اوردم هرچند نه شنیدن بدشانسی بود#:
پاسخ:
خداروشکر که نرسید
پایه و اساسش خوب بوده
من که رو سرم آوار شد..
نمیدونم چرا نظری درباره این پست ندارم
:|

پاسخ:
برا اون چن خط آخرم نداری؟ :/
خب عب نداره -_-
چرا برا اون چند خط دارم
خدا ان شا الله عوضتون بده یک خانواده رو از نگرانی در آوردید
الان چند ماهه هی فک میکنم کی میتونه باشه که خاموش دنبالم میکنه و من نمیدونم
افسردگی گرفتم از این بابت
:|
دیگه الان که فهمیدم خیالم راحت شد
خیلی فکرای مختلفی از ذهنم عبور که چند میلیون نفر رو هم بازجویی کردم
به صورت شبانه روزی هم آمار وبلاگو چک میکردم که پیداش کنم
:|
پاسخ:
:)) منظورم نظر کلی بود البته ولی انگار ریا شد
خواهش میکنم وظیفه انسانیم حکم میکنه ادمارو از نگرانی در بیارم دست خودم نیست
دقیقا همینطوره.
مخفی بودنت  منو کشته.
پاسخ:
P:
سلام مربی این لینک مقایسه شنای کرال فلس و تامپسون هستش تامپسون دستش رو میزنه رو آب ولی فلپس مایل تو آب فرو می کنه کدوم از نظر شما مناسب تره؟
http://s7.picofile.com/file/8247332018/4_379389519411019888.mp4.html
پاسخ:
سلام
از نظر تکنیک تا اونجا که من خودم تو کلاسا بودم مدرس همیشه میگفت شناتون باید کمترین میزان آب و جا به جا کنه این شنا هم قشنگه هم تکنیک خوبه و سر بدم بیشتره و کمتر شلپ شولوپ میشه تو آب.شنای فلپس اینطوریه اما معمولا برای مسابقات دیگه به این تکنیکها توجه زیادی نمیشه تامپسون شناش سرعتی تره تو این فیلم.برای سرعتی میگن باید دست و دورترین نقطه بندازی و آب و بکشی

خیلی ممنون فقط اینکه گفتید سر بدم بیشتره یعنی چی
این کانال تلگرام که تو فیلم اومده نکات آموزشی خیلی خوبی داره شما هم اگر عضو نیستید این کانال رو از دست ندید:)
پاسخ:
خواهش
سُر به اون مکث کوتاه بعد از هر بار صاف شدن بدن میگن.باعث میشه بدن روی آب سر بخوره و به طرف جلو بره.مثلا بعد از اینکه دست و پای قروباغه رو میزنی تموم میشه بدنت که صاف شد باید تا 3ثانیه تو همون حالتی که سر تو آبه و بدنت صاف شده مکث کنی بعد دست و پای بعدی رو شروع کنی این میشه مکث.برای کرال دستتو که میذاری تو آب و به طرف جلو میکشی تا صاف بشه میشه سُر خوردن..اینا سرعت و معمولا افزایش میدن اما خب برای شنای سرعتی دیگه این کارارو خیلی نمیکنن پشت سر هم دستارو میزنن..
آره عضوم مرسی :)
دوستم تربیت بدنی شنا برداشته میگه مربی شون که پا به سن گذاشته تو جوونی عضو تیم ملی بوده وقتی شنا می کنه با استفاده از خلعی که حین شنا ایجاد میشه نفس می کشه!!!
مربی چطور باید این قابلیت رو بدست آورد؟ فیلم آموزشی در این زمینه وجود نداره؟
باید بگم از شنا کردنش فیلم بگیره بیاره من ببینم
یادگیری شنا پایان نداره!!!
پاسخ:
بچه های تیم شناشون با شنایی که آموزش میدن فرق میکنه عموما.وقتی شنای اونارو نگاه میکنی چیزایی میبینی که تو کلاسای معمولی نمیگن.باید تمرین کنی دیگه.نمیدونم منظورش از خلع حین شنال دقیقا کجاش بوده؟ ولی تمرین میکنی اول 2دست یه بار هوا بعد 3دست یه بار بعد 4دست...همینطور زیادش میکنی تا جایی که میبینی در طول یک طول دوبار نفس میگیری یا 3بار! ولی دیگه زمانی که سرو میاری بالا مثلا برای کرال سینه که نفس بگیری دیگه خیلی نمیچرخی پشت سرت.سرت همراه با دستت میاد بیرون و نفس میگیری و سریع میذاری تو آب
فیلم شنا خیلی خوبه اگه کسی باشه از خودتم فیلم بگیریم عالیه.فیلم شنای خودتو ببینی متوجه اشتباهات نقایص کارت میشی در مقایسه با فیلمایی که میبینی
برای مربی گری شنا از طریقی باید اقدام کرد؟
پاسخ:
هیات شنای استان برو ببین آزمونهاش کی برگزار میشن
یه سری کلاسم تئوری باید بگذرونی و کارنامه شو داشته باشی
بعدم تا مدتی که وقت هست برای شروع روز تست برو پیش یه مربی اصلاح تکنیک
معمولا سایت هم دارن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.