خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خیالهای کپک زده

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ب.ظ

آرزوهایم را روی کاغذ نوشته بودم...مدتهاست میخواهم بازشان کنم دوباره بخوانم و در آب بشویمشان

تا تک تک کلماتش محو شوند

نمیدانم یکسال یا دوسال یا 3سال گذشته از نوشتنشان

هر روز ناگهان یادم می آید که باید باز شوند و نابود اما باز فراموش میکنم و با همین فراموشی ها این چند سال گذشت

کسی چه میداند شاید همین آرزوهای نوشته شده پای آرزوهای بعدیم را بسته

گرچه باید اعتراف کنم خواندنشان خاطرات بدی را یاد آور میشود

بعضی از آن آرزوها مدتهاست تاریخ انقضایشان گذشته و بوی تعفنشان هنوز هم گاه گاهی به مشام میرسد

مینویسم شاید که اینبار یادم ماند و آرزوهایم را شستم


شنبه بنزمونو بردیم معاینه فنی :/ هعی از اولین بارها..هعی از اولین تجربه هااا..هعی از همه ی اولین هایی که باید کی کنارت باشه و راهنماییت کنه ولی نبود :/ هعی از من که هییییییییچ یادم نبود ترمز دستمو قبلا درست کنم و چقدر اونجا الاف شدم تا درست شد ...هعی


توی زیر زمین یه سری وسایل هست که باید خورد خورد دور ریخته بشه و البته دور از چشم والدین!چند تکه چوب و ام دی اف بود باز مانده های درب آبچکان که به هنر مندی اینجانب بلامصرف شد :پی و قطعه ای از یک میز و یک صندلی تکه پاره و چند تیکه نازکتر...

خلاصه همه رو بردم دادم گفتم یه صندلی کوتاه برای خیاطیم بزنه..اونم بعد یه روز بدقولی امروز تحویلمون داد بالاخره.خیلی خوب شد راضیم!

هم از شر اون چوبای اضافه خلاص شدم که عامل جمع شدن عنکبوت و امثالهم بود و هم یه صندلی مناسب گرفتم که گردن درد نشم

حالا چندتا مهتابی و قابهاش هست که سوختن نمیدونم اونارو کجا باید ببرم؟؟؟

یک بوم نقاشی شده و یک تابلوی گل چینی که سالهای دور با خواهر و دخترخاله هام طی یه پروژه خنده دار درستش کردیمم هست که باید از شرشون خلاص بشم


عصری یهو دلم خواست برم بیرون و قدمی بزنم.به هوای خرید دگمه ریلی حاضر شدم و رفتم..چقد باد سردی بود..سوز داشت..مغازه هم بسته بود :/ گرچه اگرم باز بود بعید میدونم داشته باشه..جاییم کهمیدونستم داشت دورتر بود..خواستم برم خونه با ماشین برم که ...هعی ماشین ددی جلو بود و گفت من ماشینمو برنمیدارما گفته باشم :| این بود که نقشه ناکام موند..باید یه فکریم برا این قضیه بردارم..باید مخ بابارو بزنم که در حیاط خلوت و بزرگ کنه برای ماشین من :/ قرقی من که جاییم نمیگیره طفلی


و ناگهان یه ساعت پیش بلیط سینما رزرو کردم برای فردا 10 صبح فیلم بادیگارد


عصری رفتم پایین کارامو بکنم یهو به خودم اومدم دیدم بیشتر از یکساعته که تو فکرم..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۳
سپیدار

نظرات (۴)

۲۳ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۴۶ رسانه بلندآوا
هدف شما بلند است


کپی برداری از مطالب این سایت با ذکر نام نویسنده و نام سایت مجاز است .
http://bolandava.ir/post/833
۲۴ فروردين ۹۵ ، ۰۳:۱۳ بادبادک قرمز
پستت یه جوری بود که نمیدونم چی بگم عزیزم... ان شالله ارزوهای جدیدت براورده شه و نیازی به شستنشون نباشه:(
پاسخ:
امیدوارم برای همه اینطور باشه :)
۲۴ فروردين ۹۵ ، ۰۶:۴۸ احسان خواجه مرادی
سلام
مهتابی سوخته ----> سطلهای بزرگ زباله یا از 133 بپرسید که به خاطر مواد سمی این لامپها جایی برای تحویلگیری دارند یا خیر؟
تابلو و بوم ------> اینجا آگهی کنید  https://mashhad.divar.ir/browse/?saveLoc=1
(البته اگر بدرد میخوره)
معاینه فنی همیشه یه گیری میدن خصوصا اگر ماشین مدلش بالا نباشه...با ماشین ددی با هم برید که اذیت نشید
ضمنا تو پارکینگ هم به کسی راه ندید هر ماشینی سر راهتون بود از روش رد شید..حتی ماشین ددی!
موفق باشید..
پاسخ:
سلام
مهتابی سوخته ----> مرسی
تابلو و بوم----> قدیمین فک نکنم کسی بخوادشون! یعنی از مد افتادن در واقع
اتفاقا خوب شد ددی نبود وگرنه در حالت قهر با هم میرسیدیم خونه :/
خخخ این خوبه یه بار که رد شم دفعه بعد ریسک نمیکنه :))
سلامت باشین
آرزوهایت را دور نریز امشب شب آرزوهاست:)
از نخستین شب جمعه ماه رجب غفلت نکنید، چه آن شب را ملائکه «لیلة الرغائب» -شب آرزوها- نامند و در این شب ملائک بر زمین نزول می‌کنند.
@hadis_eshgh 🔸
پاسخ:
بعضیا دور ریختین بخوای نخوای
:)

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.