خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

و من برای تو آرزو میکنم..

پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۱۷ ب.ظ

دیشب سیل بدی اومد سمت ایلام و خوزستان

خیلی جای تاسفه که مسئولیننننننننن!!! هنوز نتونستن بلایای طبیعی این کشور و تا حدی مهار کنن!!!

بعد اینهمه سال...یه بار گرد و خاک یه بار سیل یه بار زلزله...

خدا خودش رحم کنه بهشون

حالا این وسط تلگرام چرا قاطی کرده خدا میدونه!! :/


بالاخره از شنبه کار شروع میشه..ساعتا کمی تغییر کرده.9تا5 بود الان شده 9:30 (شما بخونین 9:15) تا 6 امیدوارم بیشتر از 6نشه! شایعاتی هست آخه

حالا کی میخواد بعد اینهمه مدت بره سرکار؟؟؟؟

ولی خب واقعا یه استراحت حسابی لازم بود بعد اونهمه کاری که از خودم کشیدم...گرچه ابن مدتم بیکار نبودم ولی خب همینکه خواب و بیداریم دست خودم بود خوب بود..


و امشب شب آرزوهاست..آرزو کنیم برای ظهور منجی... برای سلامتی سربازایی که شب و روز ندارن تا ما شب راحت بخوابیم و روز راحت کارامونو بکنیم...برای خانواده هاشون...برای آرزوهای همدیگه.. ♥


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۶
سپیدار

نظرات (۹)

۲۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۲۸ عم قزی جون ツ
سیلو ک نگو ، قربون خدا برم اخه این چه وضعشه؟!
فقط نشستن اعلاام هشدار مکنن! عامو یه کاری کن خو. خودمون میبینیم وضع خرابه :|


9 تا 6؟ زیاد نیس کمی؟


برای آرزوها هم دعا و آرزوی خیر کنید :دی


پاسخ:
چی بگم والا :/
همینو بگو .هشدارشون بخوره تو سرشون که در طول سال هیچ غلطی نمیکنن

میشه 8ساعت :( 8ساعت اوپین اونم نه معمولی که وسطش نیم ساعت نیم ساعت استراحت باشه :( حقوق اوپنم که بعید میدونم بدن به ما :( تازه شایعه شده قراره بشه تا 8شب :(((((((

چشم آریزو D:
بهترین ها رو از خدا برات آرزو دارم
پاسخ:
موچکرم :) منم همینطور :)
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۰۳:۱۹ بادبادک قرمز
چی بگم والا:(
اعتراف کن منو دعا کردی یا نه: دی شوخی کردم عزیزم امیدوارم به همه ارزوهات برسی:***
ماشالله به پشتکارت :)
پاسخ:
اعتراف میکنم خخخ
مرسی عزیزم و همچنین  :) :*
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۰۶:۲۷ احسان خواجه مرادی
بعضی از بلایای طبیعی قابل کنترل نیست
البته وظیفه مسئولین جای خود و هیچ کوتاهی پذیرفته نیست
سال تموم شد تازه میخواید برید سر کار؟؟!!! مدیرعامل که میگن یعنی این :D
ما رو هم دعا کتید.
پاسخ:
بالاخره تا یه حدی باید بعضی پیش بینیا صورت بگیره که لااقل درصد خسارات کم بشه
بعله ما اینیم دیگه .تازه 2ماه دیگم تعطیل میشیم باز :))
چشم
قالب وبلاگت خیلی خوب شده خستگی چشمام در رفت اصلا یه وضعی!%)
پاسخ:
پس کاش زودتر عوض میکردم :))
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۰۷:۰۳ احسان خواجه مرادی
این قالب لایسنس داره!
شماره حساب میدم خدمتتون واریز کنید!
پاسخ:
وات؟؟؟ o.O
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۰۷:۳۳ احسان خواجه مرادی
هیچی منظورم  این بود این قالب رنگارنگ سه رو چون بنده قبلا استفاده کردم و پابه قالب فعلی ام هنوز هست، حق امتیاز داره
شوخی کردم بدل نگیرید..
پاسخ:
حدس زدم ولی دیدم قالب شما چیز دیگست..پس خودتون تغییرش دادین! دوس دارم عکی هدر و تصویر قالب و خودم عوض کنم :/ ولی سخته حسش نیس
نه استاد به دل نمیاد D:
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۰۱ احسان خواجه مرادی
همین قشنگه یه مدت ادامه بدید دلتون زد مثل من عوضش کنید
میخواستم پست امروز  رو نزنما.....میدونستم آخرش لو میرم..خواهشا نگید استاد..هم دوست ندارم هم بارم میشه...پاینده باشید..
پاسخ:
بله فکر خوبیه البته اگه کار دل و دماغی برای دوباره عوض کردنش بذاره
چشم استاد نمیگم استاد ;)
چقد اینجا عوض شده چقد پست نوشتی تو
پاسخ:
بذار راهنماییت کنم دخدرم از این در بیا تو گم نشی

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.