خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

وجدان متورم

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۰۷ ب.ظ

نمیدونم چرا همش عذاب وجدان دارم!

برای کوچکترین استراحت و تفریحی حس عذاب وجدان میگیرتم..

انگار همش باید کار کنم

از اون دست افرادیم که اگه مجبور نشم هیچ استراحت و تفریحی برای خودم قائل نمیشم انگار!

نمیدونم چرا واقعا چرا؟؟

همین یه ساعت پیش سخت تو فکر بودم یه کلاس ورزش و بدن سازی برای روزای فردم ثبت نام کنم که به بهانه ای از خونه بیرون برم و ... یه آن با خودم گفتم خب بعد هر روزشی باید 48ساعت استراحت باشه! بعدم میخوای بری خب برو قدم بزن برگرد دیگه چرا کلاس و رفت و آمد و خستگی؟؟

نمیدونم چرا اینقد عادت کردم به خودم فشار بیارم با کار!

یه دو روز خوب میشم باز از روز سوم اگه کار نکنم عذاب وجدان سراغم میاد..حتی خوابام آشفته ان..در هر حالتی باشم تمام فکرم پیش کارامه...آخه چرااااا؟؟؟ من کی اینطوری شدم؟؟؟ :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۷
سپیدار

نظرات (۲)

۲۷ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۱۶ بادبادک قرمز
عزیزم:) ادم پر جنب و جوش باشه همینه دیگه:)
یادمه چند سال پیش این قضیه واسه من یه بحران شده بود! یعنی انقد از خودم کار میکشیدم و به قول تو برای استراحتم احساس گناه میکردم که زندگی واسم مسخره شده بود. هرچقدرم میدویدم حس میکردم کافی نبوده. تا این که داداشم بهم گفت انقد به نتیجه فکر نکن سعی کن از مسیر لذت ببری... همین یه جمله کلی حالمو بهتر کرد...
پاسخ:
آره هم خوبه هم بد
بدیشم همینه که دیگه زندگگیت خسته کننده میشه همش خسته ای
منم باید یه کاری بکنم تا دیر نشده
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۴۴ احسان خواجه مرادی
سلام
مدیریت یعنی همین....وقتتون رو تقسیم کنید
موفق باشید
پاسخ:
سلام
چشم
مرسی

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.