خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

گرگ و میش

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۲۰ ق.ظ

با اینکه دیشب دیر خوابم برد (فک کنم 1گذشته بود) ولی صب دیگه نتونستم بخوابم

احتمال میدم از ذوق بازگشایی استخر و رفتن سرکار!! باشه که فردا قطعا این ذوق به بیشترین درجه ی خودش میرسه :پی

دیگه مطمئن شدم از حساسیت فصلی به سرماخوردگی منتقل شدم

سرفه و خارش کم گلو و نشتی هایی که بیشتر شدن اونم درست زمان بازگشایی و روز اول..

به هر حال استنشاق آب جوشیده و نمک دریا فعلا بهترین راه حله تا اوضاع وخیم تر از این نشده

کار مهمی که میخواستم انجامش بدم بالاخره دیروز مقدماتشو فراهم کردم..حالا میمونه خرید لوازمش که یه قسمتش کمی سخته!

بعد مدتها برای خودمم یه چیزی درست کردم

مامان دلش میخواد هرجا میره من همراهش باشم و هر وقتم من بخوام بیرون برم میخواد که باشه!

خب همچین چیزی نمیشه که..اگرم بشه میشه مثل حال و روز الانم که برنامه هامو باید مرتب عقب بندازم تا زمانی که مامان جانم بتونن تشریف بیارن

یا جاهایی رو تو زمانی که خسته ام و بی حوصله مجبور میشم همراهیش کنم..مثل مهمونی شنبه عصر که هیچ دلم نمیخواد اونجا تو اون جمع خاله زنکی باشم و حرفای بیخود و نیش و کنایه های مثلا دلسوزانه رو بشنوم! بماند که از صبم سرکارم و اون موقع خسته ام هستم شدیدا

این اوضاع بهمم میریزه..از طرفی دلم برای مامان میسوزه از طرفیم میبینم خودم از برنامه هام جا میمونم

دوشنبه هم توسط مدیر اسبق دعوت شدم که حقیقتا از مولودی و این مهمونیای بیخود اینجوریم خوشم نمیاد ولی خب برای دیدن دوستان و احترام به میزبان ناچارم شرکت کنم ..اونم باید بعد از استخر نیام خونه و برم...جالب اینجاس که چون مامان جان خودش نمیخواد بیاد میگه دوشنبه نریم :|

منم گفتم خب شما نیا من خودم میرم :/ والا دیگه!

باید فکری بردارم برای رفع این مشکل کم کم

البته باز کار که شروع بشه بعضی موانع خود به خود کم میشه

راستی دیروز بعد کلی گشتن آرزوهای شستنیمو هم پیدا کردم بالاخره و گذاشتم دم دست! این فعلا اولین نتیجه ی نوشتن موضوع تو وب بود

مربوط به شرف و الشمس سال پیش و سال قبل یا شایدم دو سال قبل میشن باید تاریخاشونو ببینم..امسال دیگه حتی به خودم فشار نیاوردم که نقش پشت انگشتری شرف الشمسمو تو فاصله ی بین صبح تا غروب حک کنم..نمیدونم شاید نوعی دلزدگیه..

امروز و تا شب کلی کار دارم که برای 2-3روز شلوغ اول هفته ی آینده باید انجام بشن


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۷
سپیدار

نظرات (۷)

امیدوارم درهمه مراحل زندگیت موفق باشین
پاسخ:
مرسی شمام همینطور :)
افتخار دادین گذرتون این طرفا افتاد ;) جای وبتون و نوشته هاشم خیلی خالیه
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۱۶ احسان خواجه مرادی
آبلیمو و عسل رو با هم بخورید تاثیر زیادی داره
پاسخ:
یاد آوری به موقعی بود.ممنون
ممنون
بودونبودمن ووبلاگم فرقی به حال خودم ودوستان نداشت.ازشواهدپیداست! :-)
پاسخ:
از کدوم شواهد به این کشفیات رسیدین؟؟ o.O
چرا دیگه داشت میومدیم میخندیدیم :))
وقتی رفتم کسی یادی ازم نکرد!
پاسخ:
:/
منم وقتی بر می گردم خونه واسه داخل شهر رفان مامانم دائم می خواد همراهم بیاد آخه بیخودی خودشو تو زحمت میندازه ولی دلش شور میزنه و گوشش بدهکار نیست
پاسخ:
مامان جان من علاوه بر دلشوره کلا دردری تشریف دارن :))
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۲۲ خانوم رنگین کمون
اخی سرماخوردگی خر :-\ ان شالله زود خوب بشی عزیزدلم :-*
 وای میشه بگی برای خودت چی درست کردی؟ اخه میدونی که کارای دستی خیلی دوس دارم (*^__^*) 
 راستش اون قسمت مامان رو اصلا درک نمیکنم اخه از وقتی بچه بودم مامانم سرکار میرفت و هیچوقت عادت نداشتیم با هم جایی بریم:-D یه کم دلم خواست جای تو باشم با مامان:-)
پاسخ:
آره واقعا خیلی خره :/ مرسی عزیزم
مانتو دوختم :)
والا مامان منم از وقتی ماشین گرفتم دوس داره همه جا باهام بیاد قبل اونم یه سری جاها رو دوس داشت بیاد فقط برای اینکه حضور داشته باشه :))
حال و حوصلم مثل گچ رو دیوار سفید شده
دیگه حال آپ کردن وبمم ندارم
:)
همشو تا ته خوندم
ولی نظرم نیومد از بس دپرسم

پاسخ:
میبینم خبرینیس پس اینه!!
حالا چرا دپرس؟؟؟چرا بی حال و حوصله؟؟
دست شما درد نکنه که خوندی با این بی حوصلگی P:

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.