خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

ابر همیشه گریان

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۰۹ ب.ظ

استخر به شدت خلوته چون هنوز خیلیا نمیدونن باز شده

عجب بهاری شدههه همش بارون بارون بارون اغلبم شدید میشه یهو

هوا سرد شده منم که شیر گاز اتاقمو کلا بسته بودم امروز مجبور شدم بخاری رو روشن کنم دوباره!

از هنر شهر سازی بگم که سطح شهر موقع بارون پر از رودخونه های طبیعی ساعتی میشه :|

دیروز برگشتنی از استخر همش فک میکردم الان تو این آبا گیر میکنم :/

و نمیدونم چرااااااا؟؟؟؟ واقعا چرااااااا؟؟؟ برف پاک کنی که دو ماه پیش خریدم سمت شاگرد یهو شکست و دیگه کار نکرد تا خونه !!!!

اول فک کردم شاید گیر کرده ولی وقتی رسیدم خونه دیدم شکسته کلا!!!

حالا به چه دلیل نمیدونم واقعا

اون موقع که خریدم گفت این جنس خوبه

با این پولای تا این حد حرومی که میخورن نباید وضعیت زندگیا و مملکت ما بهتر از اینم باشه!

اگه برف پاک کن سمت خودم میشکست فک کنم به خونه نمیرسیدم دیگه تو اون بارون شدید

بازم خداروشکر

هوا به قدری گرفته است که آدم چندان رقبت نمیکنه بزنه بیرون..هم گرفته و هم سرد

به هر حال عصری باید برم برف پاک کن بذارم رو ماشین که فردا تو راه نمونم یه موقع

دوره ای شده که به هیچ کسی اعتمادی نیس..آشنا یه جور سرت کلاه میذاره و غریبه یه جور..خیلی باید شانس بیاری که بخوری به تور آدم حسابیا و وجدان زنده ها!

یه حس سردرگمی دارم! نمیدونم چرا؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۳۱
سپیدار

نظرات (۱)

۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۱۳ احسان خواجه مرادی
برف پاک کن که نمیشکنه شاید از تیغه اش در اومده باشه
ممکنه شل شده باشه
اون قسمتی رو که جدا شده دور نندازید و نشون بدید شاید دوباره درست شد.
پاسخ:
همون قسمتی که پیچ شده به زیر شیشه شکسته بود

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.