خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

روز مبارکی

پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۵۳ ق.ظ

اول از همه عید همگی مبارک

دوم روز پدر به همه ی پدرای عزیز مبارک

سوم روز مرد به همه ی آقایون محترم مبارک


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۲
سپیدار

نظرات (۵)

۰۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۷:۰۵ احسان خواجه مرادی
سلام
این عید بر شما هم مبارک باشه
پاسخ:
سلام.ممنون
مگه وقتی روز مرد رو تبریک میگیم
پدر ها شامل مرد ها نمیشن؟
:|

پاسخ:
چرا ولی همه ی مردها پدر نیستن :|
خیلی ممنون عید شما هم مبارک
از خدا می خوام پدرت رو برات نگه داره و پدر خودم رو هم واسه من که کم قدرشو دونستم و باید جبران کنم
پاسخ:
مرسی
ان شاالله :)
سلام مربی
امروز سرناجی گفت چهار شنا رو برو یکی که بهتری توش رو انتخاب کنیم تو تیم برای مسابقات روش کار کنی!!!
خلاصه گفتن قورباغه رو از همه بهتر میری حالا شنبه 9 و 20 دقیقه شب حاضر باش که ساعت 9 و نیم تمرین تیم شروع میشه!!!
یعنی به طور رسمی به تیم دعوت شدم الان خیلی خوشحالم و بخش زیادی از موفقیتم رو مدیون انگیزه ها و برنامه های عالی شما هستم ازتون خیلی ممنونم
حالا شنا قورباغه ام رو چند تا ایراد گرفتن اینکه ضربه سرم کمه و قوس کمر هم کمه شما. برای برطرف شدن اینها چه پیشنهادی دارید؟
پاسخ:
سلام وااااای چه عالییییییییییییی
آفرین.همش نتیجه زحمتاییه که کشیدی و پشت کارته
یعنی خیلی خوشحال میشم یه روز بیای بگی کارت ناجی و مربیتو گرفتی :)
من حقیقتش پای تمرینات تیم نبودم که بدونم دقیقا چطور بهشون تمرین میدن فقط شناهاشونو دیدم
ضربه ی سر و قوص کمر تقریبا فک میکنم باه اتفاق میافتن البته تا جایی که دیدم!
قوص منظورشون قوص شبیه به پروانه است.وقتی سر و بالا اوردی هوا گرفتی حالا میخوای دوباره بذاری تو آب سرتو، سرو خم میکنی به سمت سینه کاملا و در واقع پیشونیتو داخل آب میکنی و سر میدی و در ادامش حالتی شبیه موج پروانه ایجاد میشه
یه تمرین میتونه یه دست قورباغه و بعدش یه موج باشه یعنی یک طول یا عرض و به همین ترتیب بری.اولش جدا جداست ولی بعد باید کم کم با هم ادغام بشن
برای قوص اگه کلا قوصت کمه کل طول قوص پروانه برو برای تمرین هر وقتم خواستی هوا بگیری با دست قورباغه هوا بگیر و موقعی که سرتو تو آب میذاری سعی کن همون طوری که بالا گفتم اول پیشونی رو بذاری .انگار که موج میخواد از سرت شروع بشه
اینا چیزاییه که به ذهن من میرسه حالا دوشنبه همکارمو میبینم اون برادرزاده هاش مربین و تو تیمم بودن میپرسم ازش
خیلی خیلی از لطف شما سپاسگذارم شنبه شب که رفتم تمرین خیلی خوب بود
مربی ها هم خیلی عالی هستن و همینطور اوضاع داره رو به بهبودی می گذاره:)))
پاسخ:
خداروشکر :))

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.