خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

پنهانی های ذهن

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۳۰ ب.ظ

با کلی خوشحالی خریدامو انجام دادم...حالا که نگاه میکنم میبینم باید بیشتر وقت میذاشتم....خسته شدم

چقدم امروز مسیر اشتباهی رفتم هم موقع رفتن هم موقع برگشتن


دیروز آموزشیا شروع شدن..فعلا ترم 1 دادن به من! هرچی دیروز گفتم فردام باید تکرار کنم چون 5نفر بیشتر نبودن :/

شاگردای قبلیم که دنبال کلاس با من بودن هم ناامید شدن...خب چرا نیمه خصوصی برنمیدارین؟؟!!

خیلی جالبه که مردم ما میخوان همه چیز با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیارشون قرار بگیره!!


وقتی یکی یواشکی داره میره برا اینه که نبیننش..


دلم میخواد سرمو بکوبم به دیوار بابت خریدای امروز :| چقد بیخودی خوشحال شدم...مخصوصا از اینکه کاری که میخواستم و شروع و تموم میکنم...یه ناامیدی بهم هجوم آورده! و یکی که میگه: ولش کن! نمیخواد درستش کنی...ممکنه اصلا به درد نخوره...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۲
سپیدار

نظرات (۲)

۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۹ احسان خواجه مرادی
بعضی خریدها رو نباید ازش دلگیر شد اگر مربوط به سلیقه باشه
بعضی خریدها رو باید با یکی دو نفر از اعضای خانواده انجام داد
ضمنا از آموزش غافل نشید حالا هر چی میخواد باشه با جوونترها گشتن نعمتیه چون دلشون پاکه
همون کلاس شناست یا کلاس دیگه ای دارید؟
پاسخ:
یه خرید تخصصی بود و در یه موردش کلی پرس و جو کردم اما کسی نتونست کمک کنه..حالا اون تاحدودی حله فقط مقدارش کمه که باز هفته دیگه این راه درازو باید برم :(
دومیشم باز تخصصی خودم بود برا کارم باید دقت میکردم ک تنبلی کردم و به حافظم زیادی اعتماد کردم.اونم باید هفته دیگه برم :((
کلاس شنا.کلاس دیگه ای ندارم
الان نیمه خصوصی نیست پس چه کلاسی هستش؟
پاسخ:
کلاس عمومیه
توقع دارن کلاس اصلاح تکنیک با 6نفر به قیمت و شرایط عمومی برگذار بشه

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.