خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

حافظه ی یاکریم

سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰ ب.ظ

دیروز در کنار همه اعصاب خوردیش یه قسمت خوبم داشت

شاگردای ترم پیشم برام هدیه آوردن 

به گفته خودشون قبل عید میخواستن بدن که نشد و منتظر بودن کلاس شروع بشه و روز اول کلاس بدن که اونم برگذار نشد..در نتیجه صبر کردن و دیروز به مناسبت روز معلم بهم دادنش

جالب اینجاس خودشون معلمن همگی و فک کنم بازنشسته

دستشون درد نکنه ... کلا کسی مارو جزو معلما نمیدونه اینه که انتظار تبریکم نداشتم 

امروز ازون روزا بود ک میتونستم کار کنم  (خیاطی) ولی چون مامی تنها بود پدرجان سفر تشریف دارن( امشب میان) موندم بالا پیش مامی دیگه حالا خدا کنه بتونم به موقع کارامو تموم کنم

دیروزم قرقی رو بردم تنظیم باد موقع رفتن چنان سوتی دادم که دیگه به هیچ کی نگاه نکردم و گاز و گرفتم رفتم...نمیدونم چرا ماشین رو دنده بود پامو از کلاج برداشتم دوبار -_-

و..... خیلی بده سالها تو شهری زندگی کنی و آدرسارو بلد نباشی..حالا یه دلیلش اینه که راهت دوره و یا نمیری خیلی جاها یا میبرنت... اینجانبم از وقتی ماشین دست گرفتم یه سری مسیرا رو تازه دارم یاد میگیرم ... 

حافظم خیلی ضعیف شده باید فکری اساسی بر دارم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۴
سپیدار

نظرات (۴)

۱۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۴۷ احسان خواجه مرادی
خیلی نگران سوتی نباشید...معمولا کسی از خانمها انتظاری از رانندگی شون نداره! :دی
اینو شوخی کردم
آدرس رو واقعا وقتی یاد میگیری که پشت فرمون بشینی والا هفتاد سال هم تو یه شهری زندگی کنی بنظرم باز نمیشه آدرس رو خوب یاد گرفت..اونم کجا؟ مشهد
پاسخ:
این شوخی تونو اینبار ندید میگیرم جناب خواجه مرادی .شوخی جالبی نبود

بله جایی مثل مشهد که اینقدر بی در پیکر شده و از همه طرف دراز شده بی رویه نه میشه به راحتی آدرس داد نه بعضی آدرساشو راحت پیدا کرد.کلا آدم وقتی مجبور میشه خودش رانندگی کنه بیشتر دقت میکنه به جزئیات
عه!؟!؟
راس میگیا ؛ حالا خوبه من یه زمانی بهت میگفتم اوستا!! :|
عاقو روزتون موبارک با تاخیر دیه ببخشید و این حرفا ،خودت ک میدونی منم هوش وحواسم در حد ماهی گلیه! :دی

ش
پاسخ:
نه خواهر توقعی نیست.هرکیم میگه لطف داره
فدات :*
کادو چی بهت دادن؟تنهاخوری نکن دیگه.
کم کم همه آدرسا رو یاد میگیری من دیگه مسیرا رو چشم بسته میرم اولش هم مثه تو بودم یه مسیررو نیم ساعت میرفتم اخر میفهمیدم باید از یه جای دیگه میرفتم اونموقه امکانات کم بود گاهی گم میشد تلفنی مسیرروازبابام میپرسیدم.
پاسخ:
یه حوله استخری و یه تیشرت میخوای قیجیشون کنم بفرستن نصفشوp:
تو شلوغی خیلی ضد حاله
من که واسه تقویت حافظه ام همیشه بعد از استخر بستنی معجون دومینو میخرم خیلی خوبهp:
پاسخ:
آفرین برس به خودت :))

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.