خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

نوازشگر جان

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۰۶ ق.ظ
در جهت حفظ سلامت خود و اطرافیانتون این مطلب رو مطالعه بفرمایید و البته بد نیست نشر هم بدین
شنیدین میگن کسایی که مدام مورد حمله ی در و دیوار و وسایل اطراف قرار میگیرن یه ویتامینی کم دارن تو بدنشون؟؟؟
منم شنیدم ولی هنوز باور نکردم شما اگه مستنداتی داشتین خوشحال میشم در اختیار بنده هم قرار بدین

مادر جان به قهوه های عصر شنبه های من عادت کردن..این بود که دیروز ساعت 8 که دید خبری نشد اومد گفت من فک کردم میای قهوه درست میکنی میخوریم برا همین چایی گرم نکردم :/ منم مطیع مادرجان :پی پاشدم درست کردم و خوردن همانا و تا پاسی از شب بیدار ماندن هم همان!!
که البته کتاب به کمکم اومد!!
آیا شما هم اینطورید؟؟؟ من کتاب دستم میگیرم خواب خِفتم میکنه
اتفاق خوب اینه که دوباره به دنیای خوندن کتاب برگشتم.. کتاب فعلی که دستمه و حقیقتا کتابه (به لحاظ ظاهر منظورمه) کتاب "دخترم فرح" هست که شاید شنیده باشین یا خونده باشیدش و خوندنش یه جور توفیق اجباری شد..اما خب خالی از لطفم نیست (مجموعه خاطرات فریده دیبا، مادر فرح دیبا، همسر محمدرضا شاه )
و قبل از شروع جدی این کتاب یکی دو هفته پیش بود که شاگرد سابقم که دوچرخه سوارم هست طی یه تماس تلفنی مفید یه کتاب بهم معرفی کرد ( انسان در جستجوی معنا) که در حاضر یک جلدشو به صورت پی دی اف خوندم (نوشته ها و تجربیات یک روانشناس هست که در زمان جنگ جهانی دوم تو اردوگاه های کار اجباری هیتلر اسیر بوده )
و تعدادی کتاب دیگه رو هم در همون نسخه های پی دی اف دانلود کردم که به ترتیب بخونمشون..یکی روزگار رهایی(مربوط به مسائل آخر الزمان) و چند رمان از جین آستین که 2تاشو قبلا خونده بودم و فیلماشونو هم دیده بودم که حقیقتا خوندن لذتش از دیدن فیلم بیشتره! و حالا چند جلد دیگه رو هم گرفتم که مطالعه کنم
به هر حال ترجیح میدم بیشتر کتابهایی بخونم که علاوه بر سرگرمی مفید فایده باشن و شامل واقعیات هم بشن...در این زمینه کتاب (سینوهه) همیشه تو ذهنمه چرا که در برگیرنده ی مسائل تاریخی و فرهنگی زیادی بد و خیلی به نظرم کتاب خوبیه البته بگذریم از تحریفاتی که مخصوصا در مورد ایران و اسلام هم داخلش هست اما به هر حال با تفکراتی آشنا میشین که شاید بخشی شو ما بعنوان مسلمان باید در باور خودمون قبول داشته باشیم و در رفتار هم بهش عمل کنیم اما کاملا فراموش شده ان
غرض (درسته؟) از اینهمه قلم فرسایی اینکه دوستان و اساتید محترم خوشحال میشم کتابهای مفیدتون رو معرفی کنید تا بنده هم استفاده کنم
راستی کتاب (شفای زندگی) هم کتاب جالبیه که نسخه ی پی دی افشو دیدم
اگرم خواستین بگین این کتابا رو بذارم برای دانلود گرچه که هر کدومو سرچ کنید حتما تو نت میبینید اما جهت تسریع دسترسی شما میتونم این کارو انجام بدم
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۹
سپیدار

نظرات (۳)

۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۱۱ احسان خواجه مرادی
سلام
ممنون بابت معرفی کتاب ها- خیلی دوست دارمکتاب انسان در جستجوی معنا رو بخونم...
ضمنا اگر پی دی اف اش رو دارید چرا نمیذارید؟ بذارید ملت بهره ببرن
باز هم ممنون
پاسخ:
سلام.خواهش میکنم :)
چشم میذارم
۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۱۳ احسان خواجه مرادی
ضمنا اصلا حواسم نبود
ممنون بابت لینک کردن مطلبم
پاسخ:
خواهش میشه وظیمه ی انسان دوستیم حکم میکرد :دی
س.کتاب معرفی کن و برام بفرست یا بخش دانلود کتب مفید ایجاد کن و کتب داخلش بذار.کتاب پدر و مادر ما متهمیم از شریعتی هم جالبه.منتظرم .خبر بده.دنبالم کن .دنبال کردم
پاسخ:
علیک سلام
فکر خوبیه یه برچسب با عنوان کتابا میذارم برای دانلود
از معرفی کتابتونم ممنون
این که افراد میگن دنبال کن و این حرفا حقیقتا مهرشون از دلم میره ولی به خاطر این همفکری خوب و مطالب مفیدی که دارین چشم دنبالتونم میایم

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.