خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

حجامت

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۴۰ ب.ظ

دوستان عزیز از حجامت بهار غافل نشین

بهار و پاییز بهترین فصلهای حجامتن و هر سه ماهشونو حجامت کنید خیلی خوبه

من بعنوان موجودی ک 6ساله حجامت میکنم و تا امروز بیشتر از 20بار این کارو انجام دادم و هیچ مشکل پزشکی و بهداشتی و خونی برام پیش نیومده خدارو شکر!

به خصوص حجامت حزیران تو خردادماه 


پ.ن: هر روز دو خط مینویسم ک یهو زیاد نشه حوصله تون سر بره :/


باز دارم کیک میپزم تموم شد عکسشو میذارم حالشو ببرین :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۳
سپیدار

نظرات (۲)

من نیز موجودی همچون شما هستم ک البته فقط 3 یا 4 بار حجامت کردم ، واللا تغییر محسوسی مشاهده نکردم ولی مطمئنا هم هیچ اثر بدی روم نداشت
محض اطلاع بقیه هم بگم ک جای تیغش نمی مونه نگران این موضوع نباشید ، ولی یه جای درست درمون برین ک بهداشتی باشه :)

تو هی کیک بپز بیار بکنش تو چش و چال من :|
الان میدونم فردا سر ظهر ک من گشنم میشه میخوای بفرستی عکسشو :))))))


اون موردو هم ک تو پست قبلی گفتم برا این بود ک مثلا منی ک دنبالت میکنم ( افتادم دنبالت خونتونو پیدا کنم:دی ) وقتی پست جدید میزنی ، رو عنوان جدید کلیک میکنم ک نظرو هم همونجا بدم ؛ و گاهی بیخبرم ازینکه در پشت پرده مطالب دیگری نیز هست!! :دی
پاسخ:
ولی من تغییر محسوس مشاهده کردم :)) 
نمیدونم چرا ا گوشی اصن اون صفحه درج تصویر باز نمیشه همش میگه صبر کنید :|

هوم فهمیدم باشه بعد از این خخخ
۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۰۵ احسان خواجه مرادی
حجامت خوبه ولی من یه بار بیشتر حسش رو نداشتم
بیشتر بنویسید شوخی کردیم بابا...
کیک هم میپرید یکمشو بفرستید بیاد اینجا بخوریم ببینیم خوشمزه شده یا نه؟ عکسش به چه دردمون میخوره؟!
پاسخ:
خب الانم وقتشه دیگه برین دوباره تجربه کنین

خودمم دوس ندارن یهو خیلی طولانی بشه فک میکم حوصله خواننده سر میره.اگه روز نوشت باشه اینطوری نمیشه

من خودن مزه شو هم بهتون میگم نگران نباشین
البته به صادراتشم کم کم فک میکنم

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.