خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

شب بود/ ماه پشت ابر بود..

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۳۸ ق.ظ

با اینکه امروز کار زیادی نکردم و حتی ورجه وورجه ایم نداشتم نمیدونم چرا بدنم درد میکنه و کوفته اس؟؟

بدتر ازون اینه که الان بیدارم

عکس کیکایی که درس کرده بودم و دیدم و دلم خواست :/

دفع هبعد برای خودمون ازینم قشنگتر درس میکنم -_-

چرا ما باید با فیلتر شکنای ضعیف و به زور وارد فیسبوک بشیم ولی مقامات به راحتی؟؟؟؟؟؟

یه عکسی تو فیس آپ کردم قبلش وصل نمیشد بعد ازینم که وصل آپ کردم باز قطع شد حالا میخوام تغییرش بدم نمیشه :|

یعنی فقط منتظر بود همونو بذارماااا

چند شب پیش که عید بود یه آقای نابینایی جلوی مسجد گل میفروخت.شاخه های رز قرمز خیلی قشنگ شاخه ای 3000 تومن

زیاد ازش نخریدن...منو مامی تو ماشین منتظر بودیم ددی بیاد که مامی رفت دوشاخه خرید یکی برای عروس جان که میرفتیم جوجه شو ببینیم یکیم برای ددی و ددیم دیروز که رفتم قرقی رو روشن کنم دیدم گذاشتش جلوی ماشینم زیر برف پاک کن ...در این حد ما خانواده رومانتیکی هستیم!!

همون شب خیلیا از مسجد اومدن بیرون اما زیاد نخریدن...گفتم الان همه ی خانوما و آقایونی که از مسجد میان بیرون اگه واقعا مسلمونن باید نفری یه شاخه بگیرن و به همسراشون تقدیم کنن :|

چرا اینکارو نمیکنن؟؟؟؟؟

چرا اغلب مردم ما فک میکنن گل خریدن پول بیرون ریختنه؟؟؟

حالا اگه یکی اونجا ات و آشغالای چینی ارزون قیمت یا حتی گرون به اسم خرید از کیش و قشم و ترکیه آورده بود همه رو خریده بودنااااا اما حاضر نیستم 3000 تومن بدم برای یک شاخه گل که هم باهاش دل یکی که شغلشه شب عیدی شاد میکنن هم همسران یا حتی بچه هاشونو شاد میکنن و کلی خودشونو شیرین میکنن دیگه

چی بگم دیگه این وقت شبی که خوابم نمیبره؟؟ :/

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۷
سپیدار

نظرات (۲)

:)
منم گل زیاد میخرم
شاخه ای هفت تومن
:)
پاسخ:
آورین تو روحیه ورزشکاری داری ؛)
چقده رومانتیک!! :دی
عاغا دلم خواست :)))

پ کو عکس کیکا؟
پاسخ:
D:
همون قبلیا دیگههههه

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.