خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خطوط زندگی

جمعه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۴۴ ب.ظ

مامان و بابا تغییر کردن... بابا گاهی چند بار یه چیزو میپرسه یا یه حرفو تکرار میکنه... دستپخت مامان عالیه اما مثل سابق غذاهای متنوع در طول هفته درست نمیکنه... ترجیح میده همه چیز دم دستش باشه تا توی کمدا و کابینتا... از بعضی کاراشون متعجب میشم ..میگم مگه همیشه نمیگفتی باید فلان باشه و بیسار....تحمل تنهایی رو ندارن...زود رنج شدن...به صورت مامان که نگاه میکنم میبینم چقدر چروک شده...بع خصوص وقتی میخوام صورتشو اصلاح کنم یا برای مهمونی آرایشش کنم..وقتی موهاشو رنگ میکنم میبینم چقدر موهاش سفیدتر شده...

مامان و بابا پیر شدن!! و روز به روز که من بزرگتر میشم اونا پیرتر میشن...انگار گذر زمان و برای اونا فراموش کردم...انگار فکر میکردم مامان 10سال پیش باید همین مامان فعلی باشه

بابا دیگه حوصله ی سابق و نداره و مامان توان سابق

چرا من اینقدر غرق دنیای خودم شدم ک نفهمیدم چطور این زمان گذشت؟؟!!

خیلی سعی میکنم بداخلاق نباشم...گاهی باهاش برم بیرون...براش لباسایی ک دوست داره بدوزم...تنهاشون نذارم...( به دلیل تحت الشعاع قرار دادن موضوع اصلی این قسمت سانسور شد) مادره دیگه..مثل همه ی مادرا

و به هر بهونه ای به دنبال خوشحال کردن وسوپرایز کردن منن..مثل همون عکس پست قبل..

و من هر روز به این فکر میکنم ک چه جوری خوشحالشون کنم...

مامانم پیر شده...بابام پیر شده...من باید بیشتر حواسمو جمع کنم...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۳۱
سپیدار

نظرات (۴)

۰۱ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۱۸ سعید یگانه (جاوید)
اونها با ارزش ترین داشته های زندگی شما هستن و شما هم باارزش ترین داشته های زندگی اونها هستین. این یک تعامل زیبا و تعریف شده در ارتباط والدین با فرزندانه
خدا حفظشون کنه و انشاالله که همیشه سایه شون بر سر شما مستدام باشه.
پاسخ:
بله قطعا همینطوره
انشاالله.خیلی ممنون
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۵ احسان خواجه مرادی
اینقدر سخت گیر نباشید یکیو که بیشترین شباهت رو به اون شاهزاده سوار بر اسب سفید هست به غلامی بپذیر و این همه پدر و مادرت رو دق نده
نمیگم کبریت بکش زیر اینده ات ولی اونا هم آینده نگری میکنن و میخوان زودتر سروسامون بگیری...ایشالا مادر میشی میفهمی چی میگم...البته منم هیچ وقت مادر نخواهم شد
فرصت ها رو قدر بدون همیشه خواستگار نیست...یکم واقع نگر باش و اگه ادم سالم و بااخلاقی پیدا کردی الکی جواب نه بهش نده 
پاسخ:
ای بابا :| حالا کی حرف از سخت گیری زد
دق چرا اصن :|
نیست که نیست :| فدای یک تار موم :|
اصن بیاین دیگه در این مورد حرف نزنیم -_-
خیلیم واقع نگرم همه چیم میدونم :/
شمام پیر شدید
همه پیر میشن
مهم کیفیته پیریه نه کمیت
:دی
:|
آقا یه سوال
شما تا الان تو هیچ جایی گفتید جنیش قرقیتون دقیقا چیه؟
یعنی چه ماشینیه
یا نگفتید کلا؟
:|

پاسخ:
:|
تورو خدا؟ :|
بعله خب
نه نگفتم چطور؟
داشتم نظرمو میخوندم
خودم نفهمیدم این"جنیش" چیه
هیچ طور
همین طوری سوال شد برام که چرا من یادم نمیاد قرقیتون چه ماشینی بود
:|
گفتم ببینم گفتید یا نه
:دی
پاسخ:
:)) بازم خداروشکر
نه اصلا استرس نداشته باشین

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.