خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

سوت دو انگشتی

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۱۵ ب.ظ

به دنبال رسیدگی به قولی که داده بودم اقدام بعمل اومد و نتیجه ی اولیش فعلا تاول زدن انگشتم دردناک شدن دستمه..تا ببینیم این تلاش به کجا میرسه..


لذتی ک در سوت زدن با دست هست در سوت زدن با خود سوت نیست! فقط یه مشکلی هس گاهی وقتا نمیدونم طی چه فرایندی سوته نمیاد یهو ..همشم فک میکنم من که سوتم با خودم نمیبرم سر شیفت اگه یه موقعیت خطر بود سوتم باز بی صدا شد چیکار کنم؟؟ 

البته که صدای بلندم نعمتیه و خداروشکر ازش برخورداریم


بعضی آدما خیلی پرروان داری بهشون لطف میکنیا باز میخوان کارتم بهت یاد بدن..امروز حال یکی از اقوام مدیر و گرفتم با جوابایی ک بهش دادم..قطعا جا خورد و انتظار داشت چون خودشو معرفی کرده من بگم ببخشید ب شما تذکر دادم و هرچیم میگی درسته.. هه .. عمرا!!

به دختر مدیر گفتم البته جریانو اونم گفت خوب کردی :پی

مردم ما بعضیا البته!! جنبه ندارن آوانس ک بهشون میدی دیگه زیادی احساس خودمونی میکنن


اون خانومه رگمو گرفت و ترشیم برام آورد یادتونه؟؟؟ عاشقشم هر موقع میاد نباشم دنبالم میگرده..موقع رفتنم خیلی گرم خداحافطی میکنه و میگه کاری نداری؟ چیزی لازم نداری؟

گفت برات ترشی میارم بازم ببری برا آقاتون :))) منم لو ندادم ک آقایی در کار نیس گفتم یه وقت پشیمون نشه از ترشی آوردنش خخخخ

کاش 4تا شاگرد خصوصیم برام میاورد با ترشیاش :پی


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۳
سپیدار

نظرات (۵)

حالا ترشیا رو بزارید یخچال تا آقاتون هم بترشه بلکم بیاد خواسگاری ترشی بخوره
:)
وولا
پاسخ:
برا شمام میتونم سفارش بدمااااا تعارف نکن :)))
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۳۷ عم قزی جون ツ
من سوت زدن بلد نیستم
ب سین هم گفته بودم یادم بده ، گفت منم بلد نیستم..



پاسخ:
من اینهمه راه اومدم اونجا میگفتی یادت بدم خب حیفه :))
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۴ سعید یگانه (جاوید)
صادقانه اعتراف میکنم یکی از بزرگترین آرزوهام تو زندگی یادگیری سوت دو انگشتیه !!!
پاسخ:
شدین 2تا .به حد نصاب برسین کلاس میذارم براتون :))
منم می خوام یاد بگیرم p:
پاسخ:
خخخ کلاس داره شلوغ میشه کم کم :))
۰۴ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۱۶ عم قزی جون ツ
دال هم بلد نیس حتی :|

خو اون روز ک اومدی اصن وقت نشد ک همش جیغ جیغ کردیم ؛ نوبت سوت نشد :))

استاد کلاس کیه؟
پاسخ:
ای بابا توام همش با آدمای بی هنر معاشرت میکنیااا دقت کن :))
خخخ

هنوز به حد نساب نرسیده فرزندم -_- متعاقبا اعلام خواهد شد

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.