خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خودکرده را تدبیر چیست؟؟؟

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳ ب.ظ

تلاشم داره به نتیجه میرسه...ولی خیلی سخت تر ازونیه که فکرشو میکردم :/ پشیمون نیستم از قبولش اما کاش زودتر شروع میکردم..

چرا من همیشه اول هرچیزی و ساده میبینم؟؟؟؟


همکار و دوست گرامی ساعت 9 و اندی (شب) زنگ زده دفه اول رسیدم قطع شد رفتم شام گفتم کار مهمی نداره...دوباره زنگ زد!! برداشتم...برام یه خاطره تعریف کرد از همین امروز تو اون یکی محل کارش :| اینقدم خودش خندید که من نصف حرفاشو نفهمیدم :| ولی خب خندیدم منم الکی که زود قطع کنه برم شاممو بخورم :/ تازه از ترسم سوالم داشتم ازش نپرسیدم دیگه -_-

بابام میگه دوستاتم عین خودتن!!


اوه الان یادم اومد باید به یکی دیگه از دوستامم زنگ میزدم دعوتش میکردم برا عروسی یکی دیگه ...یادم رفت :|

اصنم حس این عروسیه نیست...چی بپوشم حالا؟؟ :(


در جریان سفر جوجه خروسمون، آشنایان محترمی که زیارتش کردن برای اولین بار فرمودن این به خالش رفته نه به مامان بابای آروم و ساکتش ..اینگونه خواهر زاده ی ما با شیطنتا و خنده های دلبرانش یاد و خاطره ی خاله شو حسابی زنده کرده و ما باز شدیم نقل مجلس دورادور

خیلیم دلتون بخواد...والا!!


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۴
سپیدار

نظرات (۱)

جوجه خروستون :|

پاسخ:
هوم :|

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.