خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دوری و دوستی

جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۶ ق.ظ

هرچی نگاه میکنم اطرافمو میبینم تمام دوستا و دور و بریام تو ارتباطشون باهام به دنبال سود خودشونن..حالا هرکی یه جوری..شاید غیر از یکی دوتا از دوستای قدیمیم

بعضیام هستن خیلی ظاهرشونو مظلوم و ملاحظه کار نشون میدن اما با پررو بازی و شوخی خنده کارشونو میندازن گردنت..مثل این همکار ما..کارو میندازه گردنتو هیم میگه ببخشیدااا از استراحتتم موندیی..ببخشیدی مزاحمتم شدم....و به همین ترتیب ادامه میده... امروز عروسی یکی از همکارای قدیمی دعوت بودیم...آرایشگاهی ک همیشه میرفت بسته بود اینم برنامه داشت بیاد من اصلاحش کنم منم اصلا بهش تعارف نزدم و گفتم کار دارم!!

هنوز نمیدونم چطور روشون میشه؟؟؟

اون یکی باز برا اینکه به ترافیک شب نخوره و اعصابم نداشت خولست زودتر بیاد خونه ما چون تالار نزدیک ما بود...

به قول پرویز پرستویی گاهی وقتا دلت میخواد یه یادداشت بزنی روش بنویسی دوستون دارم اما لطفا فعلا بهم نزدیک نشین...منم دلم میخواد یه مدت دور شم برم جایی ک هیچ کدوم ازینا نباشن ک تو هر موقعیتی بیان رو سر من آوار شن...

راستی عروسی خوش گذشت..البته 2نفر نبودن

قولی ک دادم کمکم داره به نتیجه میرسه..خیلی سخته

جالبه ک ظهر 2ساعت خوابیدن ولی الانم خوابم میاد..

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۷
سپیدار

نظرات (۴)

۰۷ خرداد ۹۵ ، ۰۶:۴۱ احسان خواجه مرادی
اون دون نفری که نبودن احتمالا عروس و دوماد که نبودن؟
پاسخ:
خخخ نه دیگه حالا 
اون دو نفر احتمالا همونایی نبودن که آرایشگاه گیر نیاورده بودن p:
پاسخ:
یکیشون اره P:
منم چندوقت دیگه به امیدخدا میام مشهداویزونت میشم.
 غرغرو خانم.
پاسخ:
نه دیگه از الان دارم انرژیمو جمع میکنم برا تو -_-
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۴۱ عم قزی جون ツ
الان چرا هویت اون دو نفر انقد مهم شده؟؟؟ :))))

این روزا همه حداقل یه عروسی رفتن ؛ من یه ختنه سورون هم دعوت نشدم ؛ این چه وعضیه اخه :|
پاسخ:
نمیدونم والا فک کنم الان پلیسم دنبالشون باشه دیگه :/

منم شانس آوردن وگرنه همون سرورم خبری نبود :))))

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.