خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

شب دراااز

چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۷ ق.ظ

این چهارمین نوشته ی این شب دراز من و فردا حتما عده ای شاکی هستن ک چقدر حرف زدی!!!

موزیک و تو گوشم چپوندم تا یه آهنگی رو گوش بدم و ازقضا فقط همونو گوش نکردم!

یادمه در گذشته ها شبهایی ک به دلایلی خواب به چشمام نمیومد و تا دیر وقت بیدار بودم و فرداشم باید 8صبح سر کلاس حاضر میشدم ( یعنی باید 6 بیدار میشدم) دعا میکردم که خدایا یه کاری کن فردا وقتی بیدار شدم مثل این باشه که 8-9 ساعت خوابیدم نه 2ساعت!

جالبه که چندباری این دعا عجیب جواب داد به خصوص یکبارش که خیلیم واجب بود!!!

الانم باید همین دعا رو بکنم وگرنه معلوم نیس با این حال خوابالو فردا چندتا غریق بدم


موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۵/۰۳/۱۲
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.