خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

حجامت حزیران

پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹ ب.ظ

شنیده و خونده بودم که حجامت حزیران خیلی خوبه تا جایی که پیامبر (ص) فرمودن واجبه! و اگه در روز خودش نتونستین انجام بدین قضاشو به جا بیارین...

امروز که برای سومین حجامت فصل بهار رفتیم فهمیدم دلیل اینهمه تعریف چیه

ازونجایی که حافظه ی خوبی ندارم کامل و عین حرفشو یادم نموند اما حدودی این بود که تو این زمان خاص از بهار که پایان این فصل و شروع تابستانه خون و اب از هم جدا میشن تو بدن و سموم بدن به راحتی بالا اومده و با تیغ حجامت خارج میشه و برای همین این حجامت سلامت یکسال رو به دنبال داره.زمانش حدودا از تیمه تا انتهای خرداده که امسال تو ماه رمضانه و بعد افطار میشه انجامش داد


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۳
سپیدار

نظرات (۵)

۱۴ خرداد ۹۵ ، ۰۸:۳۸ احسان خواجه مرادی
بعد افطار، حجامت؟؟؟؟
مگه میشه مگه داریم؟؟؟
پاسخ:
بله.مشکلش چیه؟؟
۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۳۳ احسان خواجه مرادی
هیچی دیگه سر پایی دو تا عمل باز قلب هم انجام بدیم :دی
پاسخ:
:| 
۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۲۲ خانوم رنگین کمون
وایی من از حجامت میترسم:(
پاسخ:
ترس نداره که خیلیم حال میده ^__^
آدرستو بذار عزیزم 
۱۵ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۲۲ سعید یگانه (جاوید)
ممنون از اطلاع رسانی مفیدتون. امسال داشت یادم میرفت!
هرچند شخصاً بر اساس تجربیاتم "فصدخون" رو موثرتر از حجامت میدونم (البته برای هر کسی متفاوت جواب میده و شاید خیلی ها برعکس این رو معتقد باشن)
پاسخ:
خواهش میکنم
بله فصد هم خیلی از تاثیراتش شنیدم ولی تا حالا انجام ندادم.فک میکنم فصد نیاز به تبحر ویژه ای داشته باشه 
ممنون که مثل پارسال در این مورد اطلاع رسانی کردی:)
پاسخ:
خواهش میکنم.فک کنم خیلیا بیان بخونن چون اتفاقا یه بحث بیخودیم تو اینستا بود که من آدرس پیج شمارو گذاشتم .اگه فوش دادن حلال کنین :پی

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.