خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

لطفا گارد نگیرین!

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۵ ق.ظ
عجب بحثی شد..اول صحبتای اخیر منو دوستان .بعد خوندن اون مطلب که تو پست قبل براتون لینک کردم..بعد نوشتن پست قبلی.. و همزمان یه بحث مشابه تو اینستا ...با ادعاهای کذایی!!
یه عده دور هم جمع شدن و پشت هم میگن .."من افتخار میکنم چادریم ".. و کلی خودشونو تحویل گرفتن و غیر چادریا هم به نوعی از دایره ی حجاب خارج شدن و بعضیام خیلی خودشونو یا بهتره بگم قشر چادری رو مقدس شمردند!!
نه عزیز من چادر سر کردن به نظر من فخر فروختن نداره همونطور که نماز خوندن و روزه گرفتن نداره!!
چرا؟؟ چون اگه اعتقاد قلبی من باشن وظیمه مو دارم انجام میدم و این جای مباهات نیست! هروقت بیش از وظیفم کاری کردم شاهکار کردم!
ضمنا اینکه من تو یه جمعی که همه مثل خودمم بشینم هی از خودم تعریف کنم و بقیه رو بکوبم بی معنیه والا!!
جالبه که همه ام به فکر ارشاد دیگران و هدایت کردن سایرین به راه راستن!! همه تو فکر امر به معروف و نهی از منکرن!!
امر به معروف و نهی از منکر هزار جزء داره که یکیش میتونه این باشه..هر وقت امور مهم تر اصلاح شدن اینم خود به خود درست میشه
من! شما یا هرکسی دیگه اگه تونستیم دیگرانو با رفتار و اخلاقمون به هر کار مثبت و خوبی جذب کنیم اونوقت معلوم میشه راه و درست رفتیم وگرنه حرف زدنو و نیش و کنایه رو همه خوب بلدن!!
واما قصد بنده از نوشتن مطالب اخیر این نبوده که با چادر سر کردنم مشکلی دارم و زوری تحملش میکنم ..منتهی به قول یه دوست قدیمی که الان دیگه مدتهاست نیست و ان شاالله هرجا هست سلامت باشه، همه ی آدما تو یک سطح از تحمل و ایمان نیستن!! و خدا هم همه ی بنده هاشو یه جور بازخواست نمیکنه..قرار نیست چیزی رو که ما به هر دلیلی از جمله قرار گرفتن در موقعیت خونواده! پذیرفتیم دیگران هم حتما اونو بپذیرن و یا با همون کیفیت قبولش کنن!
هیچ دکتری یه نسخه ی واحد و برای همه ی بیماراش نمیپیچه!!
مام بیایم برای همه تعیین تکلیف نکنیم لطفا
با تشکر
-_-


جوجه مونم خیلی قرتیه امروزم که تب کرده (احتمالا به خاطر دندونشه) البته خیلی خفیف!از دیشب یه بازی باهاش انجام میدم که توش کلی سر صدا میکنه خیلیم خوشش میاد..دست آخرم که دیگه حوصلش سر میره باید براش شعر بخونی تا خانوم یا آروم شه یا با صداهای من درآوردی بی معنیش همون ریتم و باهات بیاد و سرگرم شه (الهی فداش بشم عشقمو ^_^ :* )
منم همینو براش میخونم.." یکی یه دونه دختر ..چراغ خونه دختر.. "
جهت تلطیف روحیه میتونید گوشش بدین از حمید طالب زاده
دختر 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۶
سپیدار

نظرات (۳)

خداوند همه رو به راه راست هدایت کنه بعضی از چادریا رو بیشتر
البته حق هم دارن فخر بفروشن
وقتی روحانیت برای نماز یومیه پول میگیره چرا چادری برای انجام واجبات حجاب فخر نفروشه
به هر روی
به جوجوتون از الان بفهمونید که ادم هر گلی میزنه به سر خودش میزنه نه بقیه
ان شالله موفق باشه در طی زندگیش
واقعا هم چراغ خونس...
پاسخ:
مارو هم همینطور

دنیایی شده که ذکرم میگیم میشمریم!! 
جوجه مون دیگه باباومامانش ان شاالله بهش یاد میدنک
سلامت باشین
۱۶ خرداد ۹۵ ، ۰۵:۴۶ احسان خواجه مرادی
یکی یه دونه دختر ..چراغ خونه دختر.. :دی


پاسخ:
امیدوارم خدا به شمام دختر بده بعد همینو هی میخونین براش
همه ی آدما تو یک سطح از تحمل و ایمان نیستن!! و خدا هم همه ی بنده هاشو یه جور بازخواست نمیکنه..قرار نیست چیزی رو که ما به هر دلیلی از جمله قرار گرفتن در موقعیت خونواده! پذیرفتیم دیگران هم حتما اونو بپذیرن و یا با همون کیفیت قبولش کنن!
هیچ دکتری یه نسخه ی واحد و برای همه ی بیماراش نمیپیچه!!

برگرفته شده از khodenashenakhteh.blog.ir
بسیار عالی و درست و به جا اشاره شد آفرین
پاسخ:
مرسی :)

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.