خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

طعم خوش هلو

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۰۱ ق.ظ

وقتی رسیدم داشت قدم میزد..منتظرم بود با یه شیشه آب میوه ی هلویی

 تا 5 و خورده ای پایین مشغول بودم..صدای رفتن بابارو شنیدم..اومدم بالا و نشستیم یه قسمت دیگه رو با مامی دیدیم..بهد کم کم حاضر شدم و حتی ماشینم بردم بیرون ک معطل نشم..ساعت 8:10 اذان شد..نماز و یه لیوان شربت و کمی شیربرنج با مربا خوردم..برای مامان چایی ریختم ک تا میاد سرد بشه ..داشت نماز میخوند بوسیدمش و رفتم

خیابونارو اینهمه خلوت ندیده بودم..فقط چراغ قرمزاش زیادی بود..رسیدم اما با تاخیر

چقدر عوض شده بود...

وقتی آماده شدم رفتم داشت راه میرفت و منتظر من بود..برام آب میوه گرفته بود..پرسید افطار کردم یا نه...یک ساعت و نیم به سرعت گذشت

قرار شد جلسه بعدی ظهر بریم اگه مشکلی پیش نیومد

10:30 خونه بودم..خیابونا مث روز رفت و آمد بود.. ورودی طرقبه شاندیزم که معلوم بود ترافیکه.. در مجموع خوب بود


و بالاخره دوشای آب سرد و خشک نکردن سرم کار دستم داد..نشانه های سرماخوردگی رو بوضوح میبینم..هوا هم کمی خنک تر شده خداروشکر

فک میکنم روزا خیلی سریع داره میگذره..


راستی اون کار بزرگی ک قبلا حرفشو زده بودم تموم شد و پستش کردم..راحت شدم ازینم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۱
سپیدار

نظرات (۲)

خیر ببینی جوون
پاسخ:
ممنون بابا بزرگ

خسته نباشی.
چطور ظهر برید مگه میشه ظهر بازبون روزه برید توآب؟
پ چرا عکسشو نفرستادی  تکمیل شدشو ببینیم ؟پستش کردی زودی
پاسخ:
مرسی
اون روزه نمیگیره منم لازم نیست برا همه درسا برم تو آب
خخ میفرستم تو ببینی

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.