خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

نقاشی های دخترانه

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۳۰ ق.ظ

تصمیم میگیرم طراحی کنم

چندتا برگه ی یک رو سفید از داخل پرینتر در میارم با اتودم..شروع میکنم..زمینه ی مشکلی پارچه ی حریر با دایره های سفید..میکشم..تا بالاخره چیزی به دست میاد که میخوام

دور همی شروع میشه تصمیم میگیرم ببینمش..برگه ها دستم و ادامه میدم...

عاشق خیاطیم درست همونطور ک عاشق آبم

لواشک سبز و میذارم گوشه ی لپم و هنوز فکر میکنم

تو چند پیج مدل عضوم..یکیشون یه مدل چادر گذاشته بود..گرچه به تنها چیزی که شبیه نبود چادر بود اما طرحش جالب بود..نظرات و میخونم..از رنگ تیره و دست و پا گیر بودنش شاکی بودن عده ای...یعنی بیشتریا

پیج دیگه مد ایرانی اسلامی..یا به سبک و سیاق همون چادرن که دست و پا گیرن یا ایتقد مسخره اس که همه انتقاد کردن که آخه این چیه؟؟

نمیدونم چرا هرکیم میاد مد ایرانی و مثلا پوشیده درست کنه یا تیره است یا از هزار جلش پارچه آویزونه یا عجق وجقه

دلم میخواد یه چیز خوب طراحی کنم.. یه چیزی که دیده و استفاده بشه..

کلا دلم میخواد تو کارم کلیشه ای نباشم

حتی برای کلاسامم سبک و سیاق خاص خودمو دارم..نه بداخلاق نه شل و ول..هم با شاگردام دوستم هم ایراداشونو میگیرم...طوری که وقتی بعد مدتها میان استخر سراغمو میگیرن...نمیدونم..شاید بعضی جاهای خالی زندگیمو با شاگردام کلاسام خیاطیام پر میکنم

اما دوسشون دارم..باید تو کارم خاص باشم.نه به خاطر حرف و تعریف و چشم بقیه به خاطر اینکه بفهمم دچار کلیشه و عادت نشدم



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۸
سپیدار

نظرات (۳)

چه از خود راضی
اییشششششش
:)))
پاسخ:
خیلیم خوبم :))))
تو یک کانال خوندم که خیلی از پیج های مدلین رو بستن نظرت راجع به این موضوع چیه
پاسخ:
بهتر.اغلب مدلا داغون بودن همه شونم تکرار در تکرار.تمامشون ترویج بی حجابیه نه حجاب!
سبک و طرحی ات را که تمام شد برام بفرست.ببینم چی از کار در اومد.کی میفرستی؟
پاسخ:
خیلی خاص نبود یه طرح معمولی بود برا ی یه پارچه ی معمولی.اون چیزی که تو فکرمه هنوز کاری براش نکردم

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.