خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خط و خش

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۵ ب.ظ

همه میگفتن وقتی ماشین بخری بی ماشین بودن دیگه سختت میشه

والا من اون موقع که نداشتمم سختم بود!

قرقی رو گرفتم بالاخره..چقد دلم براش تنگ شده بود

امروز چشمم افتاد به کبودیا و خشای رو دست و پام..آثار جنایت شاگردام تو کلاس..یکی دوتا هم نیست..تابستون و وجود بچه ها همین میشه..یکیشون خیلیم لوسه..میاد تو آب به شرطی که کلا آویزون باشه.. منم گذاشتم همون بیرون بمونه..البته سعی کردم بیارمش تو آب ولی خیلی لوسه انصافا.. 

امروز یه دوست و همبازی دوران طفولیتمو دیدم..در واقع اون زمان که تو 8_9سالگی میرفتیم استخر یکی از همکارای سابق و من و همین شخص هرسه باهم بودیم.. یه مسافرتیم با هم رفتیم چقد خوش گذشت..یادم اومد داداشش یه کاری کرد لجم گرفت منم یه جا یه موذی بازی در آوردم که باباش دعواش کرد و کتکش زد..تازه بعدشم ازم عذرخواهی کرد ولی نپذیرفتم :)) هیچ وقتم پشیمون نشدم -_-

با همه ی اینا با اون دوست نه سلام و نه حتی آشنایی دادیم...فقط از بیرون دیدمش..

تصمیم بر چاپ کارت ویزیت شد..راه خوبیه!

جالبه! اخیرا اول ازم میپرسن: بچه ام دارین؟؟؟ نه! ازدواج کردین؟ نه! عه!!! بهتون میاد متاهل باشین :| 

خب بهتر ولی از کجا بهم میاد؟؟؟؟

هوس کردم سرپرستی یک کودک و به عهده بگیرم! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۲
سپیدار

نظرات (۳)

چه جالب :)
ماشین یکی از دوستان هم قرقی اسمشه! 
پاسخ:
قرقیا ماشینای خوبین :)
کودک درون من خیلی بازیگوشه!میشه سرپرستیش برعهده بگیری تاازدستش راحت بشم!!؟
پاسخ:
این طرح فقط شامل کودکان بیرون میشه -_-
میشی دومین دختری که سرپرستی یک بچه رو بر عهده میگیره بعد اون بازیگره که اومد ماه عسل
پاسخ:
هوم ندیدم.کدوم بازیگر؟

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.