خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خواب دم صبح

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۶ ق.ظ

خواب و نباید تعریف کرد اما من دم صبح خوابای خوبی میدیدم...

شدیدا تو خواب هوس شرکت در کنکور ارشد و داشتم و مراقب یکی از آزمونا بودم.. مگه تو خواب ازین هوسا کنم!

یه آدم مهربونم دیدم..واضح واضح و هنوزم یه چیزاییش یادمه.. این بخشش اگه تعبیر میشد خیلی خوب بود



اینم دسترنج اینجانب در روز اول مرداد 

اولین دستخط خامه ایم بود.دفعه بعد بهتر میشه


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۳
سپیدار

نظرات (۳)

 به به چه خوشمزه!!!
تولد مامی تون مبارک باشه
هر چه سریعتر یه ظرف پلاستیکی دربسته بردارید یه تیکه اشو پست پیشتاز کنید به این آدرسی که میگم تا من ببینم اصلا بلدید کیک درست کنید یا نه و کیکتون رو پس از چشیدن ارزیابی کنم
البته مطمئن باشید بابت اینکار پولی دریافت نمیکنم!

آدرس اینه: تهران- پلاک 112

مرسی
پاسخ:
خیلی ممنون
آماده باشین تا زنگ درو زدن خودتون شخصا تحویل بگیرین
قابلیم نداره با تخفیف حساب میکنم
نوش جان
منم یک تصمیم جدی واسه قبولی دکتری گرفتم به دعات نیاز شدید دارم
پاسخ:
شناختی که من تا حالا ازت پیدا کردم مطمئنم قبول میشی
۰۴ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۷ سعید یگانه (جاوید)
یاد شعر معروف سهراب افتادم:
در دلم چیزی هست مثل یک بیشۀ نور مثل خواب دم صبح ...
خداوند از سر تقصیراتتون بگذره که از این عکسا نشون خلق الله میدین!! :-)
تولد مادر هم مبارک...

پ.ن) ضمناً بی صبرانه منتظر انتشار نتیجه ارزیابی و تست تخصصی از طرف استاد احسان هستم!
پاسخ:
چه قشنگ بود
شما دعا کنین حتما میگذره :))
ممنون سلامت باشین

فک کنم آدرس اشتباه بوده نرسیده :))

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.