خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

معشوقه های کوچک من

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۱۵ ب.ظ

فک میکنم 7سالشه

انرژیش در حد انرژی هسته ای!!

صبح سرکلاس بود..به زور کشیدمش تو آب و تمام مدتم بغلم بود..کم کم اول یه دستشو از دور گردنم باز کردم و بعد دوتا دستاشو ولی به هر حال سفت مجبور بودم بگیرمش..لنگ و لگدایی ک ازش خوردم بماند..

عصری دوباره با مامان و خالش اومد..به هر حال راضی شد تو همون قسمت کم عمق بیاد تو آب و تو بغل کسیم نباشه..منم که ناجی بودم یکسره با اون صدای بلندش داد میزد خانوووووووووووووووم!!! و میپرید... چند بار که از کنارش رد شدم گفت خانوم بزن قدش..دستمو میبردم جلو و با تمام زورش دست کوچولوشو میکوبید کف دستم...و گاهیم برایم لایک نشون میداد از دور!

چند بارم اومد بیرون بغلم کرد..میگه خانوم شما چقد داغین!!! بپرین تو آب تب دارین!! :))

من عاشقشم...

مامان طفلیش از پسش بر نمیومد دیگه..

یاد یکی از شاگردای 2سال پیشم افتادم که روز آخر خیلی دلش میخواست منو بغل کنه ولی چون من خشک بودم و اون خیس اینکارو نکرد اما به زبون آورد..اون موقع بهش فکر نکردم و بنا به توصیه همکارا باید سرکلاس به بچه ها رو نمیدادم مثلا!! اما بعدها فکر کردم چقدر این بچه ها آرزوهاشون کوچیکه ..در حد یه بغل ساده! و چقد با همین بغل بهت انرژی میدن و باعث میشن حس خوبی بهت دست بده

اعتراف میکنم تمام دلخوشی من از این کار و این زندگی همین بچه هان که تابستون سر و کله شون پیدا میشه

یادم میاد چقدر عاشق مربیم بودم و هر وقت میدیدمش با جیغ جیغ بغلش میکردم و میبوسیدمش...گرچه که خیلی در حقم بد کرد و ... ولی هنوزم از دیدنش خوشحال میشم و حس میکنم منو همچنان مثل همون روزا دوست داره..هنوز همو بعد از مدتها میبینیم و جیغ جیغامونو از سر میگیریم..هعی.. دلم میخواد این جاهای خالی و جفاهایی که مربیام تو این 21 سال در حقم کردن و برای بچه هام جبران کنم

میدونم اگه این کارو رها کنم و برم دنبال خیاطی و مزون بزنم خیلی زود به درآمد خوبی میرسم اما عشقم به آب و آموزش مانع میشه و امیدوارم هیچ وقت موقعیتی پیش نیاد که از تنها عشقم تو سالهای زندگیم در این 30 سال دست بکشم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۵
سپیدار

نظرات (۳)

با این گودزیلا ها سرو کله زند هیچ منافاتی نداره  با خیاطی و مزون زدن...
برنامه ریزی کنی به همه کارها میرسی
شما متولد 65 هستید پس......(یافته شماره 4)
ولی بچه ها خیلی به آدم انرژی میدن..و از همه مهمتر روح لطیفی دارن..
پاسخ:
بله ولی این سرو کله ها یک روز وقتمو میگیره برای استفاده ی مفید از باقی وقتم دارم به یه دوست مطمئن و همراه آموزش میدم که ان شاالله در ماه های آینده با هم همکاری کنیم چون خیاطی در کنار کار دیگه یه همراه خوب لازم داره وگرنه کند پیش میره
بله آفرین که یافته هاتون و افزایش میدین :)) حالا 3شماره قبلی چی بودن؟
خیلیییییی اینقدری که وقتی میدونی حقوقتو بیستم ماه بهت میدن و کاملم نمیدن بازم روز بعد برای کارت شوق داری! البته این برای همه آدما صدق نمیکنه!
همه ادم ها منتظر یک بغل ساده هستند
یعنی با یک بغل ساده خیلی از ادما شاد میشن
فقط مختص یچه ها نیست
انقدر که مردم همو نمیبوسند و نمیبغلند حس میکنیم بغل جایگاهی نداره
پاسخ:
آره ولی در مورد بچه ها همه چیز فرق میکنه
بچه ها با سادگی تمام و از ته دلشون و صرفا به خاطر محبتی که بهت دارن اینکارو میکنن
حتی اگه دعواشون کرده باشی!
ولی بزرگا نه..هزار دلیل دارن
اصلا بغل مادر یک آرامشی داره که نگو
کلا خدا این قابلیت رو در وجود زنان قرار داده
راه برطرف شدن نیازها به شکل حلال تو مملکه ما جوری دشوار شده که همه افتادن تو کار حرام
اگر همه چیز سر جای خودش بود هیچ کسی معصومیت دوران کودکی خودش رو از یاد نمی برد
 خدا از باعث و بانیان این معضلات اجتماعی نگذره
پاسخ:
آره درسته خدا مادرا رو حفظ کنه
متاسفانه همینطوره اینقدر مشغولیتهای مختلف درست کردن و سنگ جلوی پای آدما انداختن که حالا وضعیت اینطوری شده

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.