خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

جناب محترم

پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۰۲ ب.ظ

پدر و مادرش به رحمت خدا رفتن

یه خواهر و یه برادرم داره کلا که اونام یه شهر دیگه ان

به این میگن ایده آل 

مورد خوبیه برای فکر کردن :دی

حالا یه موردم که من اینهمه موافقم اونا برای قدم بعدی اقدام نکردن هنوز :پی


راستی شده برین بانک از بلندگوها موزیک بلند باشه؟؟ من که اولین بار بود..رئیس شعبه هم عوض شده بود..قبلی قیافش خیلی اخمو بود.. نمیدونم چرا شغل و محل کارمو پرسید! و سوالاتی تکراری و غیر تکراری در همون زمینه..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۷
سپیدار

نظرات (۶)

خدابیامرزه
سر مهریه باهاش راه بیایید بنده خدا تنهاست
فقط حتما بهش بگید حق شیردهی بچه هاتون به ازای هر بچه با تورم امروز ده میلیونه و هر سال ده درصد به این مبلغ اضافه میشه
و اینکه
حتما بنده رو عروسی دعوت کنید



اقای رییس فضول بوده
حالا چه موزیکی بود؟
پاسخ:
حالا اگه نظرم عوض نشد!
چه جالب اینو نمیدونستم .یادم باشه عنوان کنم حتما
من با عروسی مخالفم .اعصاب خورد کنه

چمیدونم والا 
قاطی بود اولش ک رفتم یه محلی بود یادم نیس چی بود
بله رو بگو سریع...
اگر کمکی از دست من بر میاد بگو
یه کاری میکنم تا شب نشده آق دوماد سوار اسب سفید گوش بسته برسه خدمتتون
ایشالا سفید بخت بشی خانم مربی
پاسخ:
هنوز که نیومدن :/ بذارین ببینم اصن اسب داره یا قراره اسب منو سوار شه

قرقی..خودت گفتی
پاسخ:
همون قرقی من کره الاغ پیرمو از این اسبای سفید و سیا بیشتر دوس دارم
شغلش چیه؟
حالا تازه اولشه کلی مراسمات خواستگاری و غیره ولی کاش یجوری خبردار بشن تا دیر نشده
وای چه عالی میشه لباس عروست رو هم از حالا بفکر باش
کاش همه دخترها از ریخت و پاش عروسی بدشون بیاد اون وقت کلی میشه پول پس انداز کرد واسه اصل زندگی
پاسخ:
تو یه کارخونه مشغوله ولی عنوانشو به لطف فراموشکاری مامی جان نمیدونم دقیقا چیه و چیکار میکنه
همیشه کار برعکسه :)) 
لباسو قصد دارم خودم بدوزم ولی نگهش نمیدارم..فکرایی دارم کلا ولی خب از حالا تو فکرش نیستم هر موقع شد بهش فکر میکنم 
تمام دوستای من میگن پشیمونیم ازینکه عروسی گرفتیم!! من خودم به شخصه مخالفم خیلی روز پر استرسی درست میشه با کلی خرج اضافه
به نظرم فقط یه شام اونم چون ولیمه ی عروسی واجبه به نزدیکا کافی باشه
با لباسمم میرم 4تا عکس میگیرم و تموم :))) 
ایول انگار قضیه خیلی جدی
دیگه اون چقدر ایده آله که به دل شما نشسته
خو به اندازه کافی خواستگار اومده که پاشنه در از جاش دربیاد p: 
مبارکه زیاد صداشو در نیار چش نخورید%)
پاسخ:
نه بابا جدی نیس هنوز :/
در حد فکره حالا
هعی این قضیه خیلی رو اعصابه بر عکس تصورات :( شایدم بعضیا دوس دارن ولی من از اولشم خوشم نمیومد ازین رفت و آمدا -_-
حالا مونده تا مبارک و سه چارک
مورد عالی هستش..اومد بچسب بهش ولش نکن😀
نهههههه.نشده تاحالا..مگه میشه مگه داریم! اونم توی این شهر 
پاسخ:
فهمیده نمیخوام ولش کنم نمیاد :))))
نکته ی مهم همین شهره اتفاقا :))

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.