خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

اندر احوالات جناب محترم!

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۴ ب.ظ

حس خوبیه وقتی دیگران مدام بهت میگن " شاگرداتون خیلی دوستون دارن ! "

آدم حسابی ...کیف میشه!

نه به خاطر تعریف و تمجیداااا از این بابت که میفهمی رضایت حاصل شده



مدیر جان امروز منو از تو کلاسم کشیده بیرون....فهمیدم بعله همون موردیه ک هفته پیش ب مامی زنگ زده بود و از قضا از اقوام دور مدیر شدن مدیرجانم ک در این موارد بسیار حساس و دقیق...خلاصه عکس جناب و خواسته بود ک نشون من بده...اینطور که گفتن 50% اونا حله!!

شرایط کاملا رضایتبخش نیست اما به خاطر همون ایده آلی که قبلا گفتم تصمیم بر تفکرات بیشتر شد

فقط سخت ترین قسمتش اینه که طرف تپله :(( چقد به چاقی ملت گیر دادم :/ 

با چاقی دیگه نمیتونم کنار بیام ولی بر اثر فشارات اطرافیان قرار شد ببینیم چاقی در چه حده

و یه چیز دیگه اینکه از همزبانان پدر گرامیم هستن!!

محل سکونت هم هنوز در هاله ای از ابهامه..


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۱
سپیدار

نظرات (۴)

۱۱ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۵۱ سعید یگانه (جاوید)
مبارک باشه انشاالله

مگه اضافه وزن چشه؟خیلی هم دلتون بخواد!
اصلاً از قدیم گفتن مرد باید سنگین باشه!!!!!
:-)
پاسخ:
چه عجلیه حالا؟!
مرد خیلین ک سنگین باشه دردسر سازه دیگه!
والا با این تظریاتتون
بهتر از اون اینه که شاگردات، پسر و دختر ، همه عاشقت باشن!

مبارکه ایشالا به سلامتی و میمنت
همونو بزن بیفته..ایده آل میده آل کیلویی چنده تو این دوره زمونه
چاق هم باشه اشکالی نداره، جناب رو چاق تحویل بگیر لاغرش کن
فقط اخلاقش...و اینکه قیافش به دلت بشینه..نمیخواد بردپیت باشه..فقط به دلت بشینه
اگر خانواده اش هم تو مایه های خانواده خودت باشه که عالیه
باز چشماتو بازکن.....ایشالا هر چی خیره
پاسخ:
اره اینم خیلی حال میده :))

هنوز مبارک نشده که.والا اخلاق که هیچ کی نداره :پی پس باید بقیه شو سخت و سفت گرفت
سلام...تقریبا تا اینجا مطالبت رو خوندم.... برام خیلی جالبه که راحت می نویسی.... بعضیا خیلی حرف دارن ولی تا می خوان بنویسن نمی تونن...
من مشکل بدی بهم خورد.... دچار عفونت پروستات شدم... درد بدی داشت و خیلی عصبی هم شده بودم... تقریبا دو ماه مصرف آنتی بیوتیک داشتم... در اواخر کار دچار وزوز گوش شدم... سرم صدا میده....سرم  و گوشم عین رادیو خش خش میکنه.... هر جا هم خوندم توی نت دیدم نوشته درمانی نداره...   خلاصه روحیه ام چندان مساعد نیست...ان شالله که خوب بشه.... 

اگه دچار سینوزیت هست کسی من داروی خوبی میشناسم..چون دوستم چهار پنج سال مشکل سینوزیت داشت و خیلی هم معالجه کرد و کامل جواب نگرفته بود... ولی با ریختن این دارو توی دماغش خوب شد... و اون جور که من مطالعه کردم خیلی ها با همین دارو خوب شدند....الهی که هیچکس رنج بیماری نکشه....گاهی اوقات از زنده بودن سیر میشم... البته اگه باز به منم نگی منفی بافه...هههه
پاسخ:
سلام
خسته نباشین الان جاییه که باید یه استکان چای میل کنین :))
منم همه حرفامو نمینویسم ..یعنی بارها شده نوشتم و پاک کردم آخرش
عجب! خیلی مواظب باش!! خوردن آنتی بیوتیک خیلیم خوب نیست اونم این مدت طولانی!
اینترنت که دکتر نیست! خدا هم نیست..به نظرم برو پیش یه متخصص طب سنتی من اونارو بیشتر قبول دارم
اگه هنوز همون مشکل قبلی رو داری مرتب غسل توبه و غسل نشاط و غسل صبر .. اینا رو انجام بده هم حال روحیتو بهتر میکنه هم انشالاه جسمیتو ولی با دارو به تنهایی مشکل حل نمیشه!

قطره ی نازیل نیست اینکه میگی؟؟

چای هم نمی تونم بخورم خیر سرم...میگن صدای گوش رو بدتر می کنه...اصلا نمی دونم چی بخورم و چی نخورم....طب سنتی هم چند نفر پرسیدم...گفتن عسل بریز توی گوشت و بادام شیرین بمال به ملاجت... و چیزایی با طعم سرد و تر و گرم و تر بخور..چون انتی بیوتیک مغزت رو خشک کرده
من مثل تو اعتقاداتم قوی نیست که از این غسل ها انجام بدم..ولی خب باشه..انجامش میدم...کاش غسل از بین بردن بیماری هم میزاشتی که لازم نباشه تا آخر عمرم غسل صبر انجام بدم....هه
نه اسمش این نبود... الان حضور ذهن ندارم..خواستی ازش می پرسم..اتفاقا مشهد هم نمایندگی فروش داره...ی آقایی با استفاده از گیاهان طبیعی درستش کرده و اسم دارو هم به اسم خودش است...آهان یادم اومد..نیکو صفت.. توی نت بزن نیکوصفت+سینوزیت..
سایتش رو پیدا می کنی.
پاسخ:
واااای چیکار کردی با خودت؟؟ :(
غسله دیگه به اعتقادات چیکار داره یه غسل میکنی با چند تا نیت ولی هر موقع میری حمام انجامش بده حتما با هر نیتی میدونی اضافه کن مثلا غسل شفا..انشالا خوب بشی خیلی مواظب باش هنوز سنی نداری که اینقده خودتو داغون کردی :/

باشه مرسی سرچ میکنم

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.