خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

گزارشات منتشره از یک عدد من

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۴۷ ب.ظ

و بازهم من حماسه ای دیگر آفریدم... خدایا خیلی ممنون که اینقد منو دوس داری..حیف نمیتونم جبران کنم

چند روزه میخوام اب رادیات و روغن ماشینو نگاه کنم یادم میرفت..امروز باز کردم میبینم رادیات اصن آب نداره! O:


لباس بالاخره تموم شد و بسی موجبات شادی خودم و اطرافیانم فراهم گردید..یکی دوتا هم سفارش دریافت نمودم ک با وجود داشتن دو سفارش در دست پذیرفتم چراکه میدونم همیشه وقتی کار زیاد دارم سفارشم پیش میاد ..قول دادم غر نزنم دیگه در واقع به این سبک کار کردن عادت نمودیم


سه تاهم شاگرد لوس ننر 5ساله دارم بهم میگن خاله باید درستشون کنم!

یکی از کلاسام ترم 1بزرگسالن که یکم باهم میخندیم و باعث تلطیف روحیم میشه و یکیم ترم چهار (پروانه) که اونام سناشون خوبه. والا خسته شدم ایقده بچه ریزه دادن بهم

یه کلاسیم داشتم ترم پیش گفتم از شرشون خلاص میشم ولی باز متاسفانه همه رو دادن ب خودم. ینی خودشون خواستن -_-

و..... خیلی باحاله یه دوست مجازی پیدا کنی بعد باهم همکار شین :) 


چقدر تعصب بعضیااااا در واقع بعضی مادرا رو بچه هاشون خنده دار و مسخره اس!

عکس بچه شو گذاشته حالا بچه تابلو فتوکپی باباشه هااااا ینی یه جوری ک ماها تادیدیمش گفتیم چقد شبیه باباشه!!! اونوقت زیرش نوشته "...کپی مامانش" :|

باز این خوبه!!!

یه بنده خدایی بچش شبیه کوچیکی خودشه خیلی.البته من ک ندیدم بچگیشو ولی اونا ک دیدن میگن! خودش سبزه اس خیلی..اما بابای بچه سفید و بوره.این جوجه ام سفید و بوره... اصلا ذره ای اعتقاد نداره ک رنگ پوست و موی بچه به باباش رفته!! میگه روش کار کردم :| ینی واقتی حامله بوده یه چیزایی خورده ک بچش اینطوری شده -_-

جل الخالق! حالا این یه چشمش بود...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۲
سپیدار

نظرات (۵)

چه مربی دقیق و پیگیر و نکته سنجی
حالا کاری نداریم 70 تا شاگرد میگیره برای شنا 55 تا تحویل میده! اون به کنار!
جدیدا روی DNA شاگرداش دقت میکنه و بررسی میکنه کدوم بچه به باباش رفته کدوم بچه به مادرش!
جالبه الان علاوه بر آمار شاگرداش، آمار شاگردای باباش رو هم داره! الان مشخصه کدوم یکی از شاگردا باباش بور و سفیده...کدوم هیکلیه..دماغ کدوم عقابیه و کی سبزه است؟
حتی تحقیق میکنه مادر دوران حاملگی چه غذایی خورده!
خدائیش این مربی تو ایران تکه.....یدونه است......باید بهش نخل طلایی یا مایوی طلایی یا فین بند طلایی یا یه چیز تو همین مایه ها بدن!
فقط خدا رو شکر میکنم من مذکرم و مربی ما نمیتونی بشی!  والا شجره نامه ما رو میذاشتی کف دستمون خخخخخخخخخخخخخخخ
(صرفا جهت مزاح بود..یوخ ناراحت نشی...شدی هم دیگه شدی)
پاسخ:
:)))) مهارت شمام تو ربط دادن مطالب بی ربط بهم خیلی زیاده.داستان نویس خوبی میشین حتماااااا پیگیر باشین
البته که در تک بودن من حرفی نیست.شمام این فرصت و از دست دادین که از داشتن همچین مربی بی بهره شدین وگرنه اسطوره ای میشدین :پی
راجع به اون طلایی ها هم میتونین با سایر اعضای بلاگ جهت تشکر از من اقدام کنین
خراب این آزادی بیانتون شدن :)))
آخرش نفهمیدم تعریف کردید از من یا فوش دادید؟
اون آزادی بیان هم نمیدونم کنایه از زیاده روی من بود یا نه؟
خلاصه من مقداری احساس آزادی بیان میکنم و صحبت میکنم
هر وقت ناراحت شدید بگید غلظت آزادی بیان رو بیشتر کنم که بیشتر ناراحت شید :))))
ضمنا همینه که هست!
این مشهدیا رو هر چی اذیت کنی کمه!
ضمنا فردا یا پس فردا اگر حرم رفتید به یاد ما هم باشید مخصوص...
سپاس
پاسخ:
فوش که اینجوری نیس.مگه فوش بلد نیستین؟؟ :))
شما کلا راحت باش همه در جریانن :)) 
به کوری چشم دشمنام اصن ناراحت نمیشم حالا چه غلیظ باشه چه رقیق :))
برین از خدا بترسین خشم مشدی جماعت شامل حالتون نشه 
چشم اگه رفتم دعا میکنم بلکه دعام در حق شما مستجاب شد عاقبت بخیر شدین :))
۲۲ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۳ سعید یگانه (جاوید)
امان از دست این آقا احسان!!
:-)

پاسخ:
والا فک کنم تمام موجودات زمین و آسمون از ایشون به امانن فقط هوای دانشجوهای نخبه شونو دارن 
دو کیلو پیاز
پاسخ:
هوم؟؟؟ o.O
با دوست مجازی هماهنگ کردید برید سر یک استخر یا اتفاقی بود؟
پاسخ:
معرفیش کردم اومد جایی ک خودم هستم

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.