خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

تولد

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۵۶ ب.ظ


دیشب یهو جوگیر شدم و دلم خواست امروز صبح حرم باشم

پیشنهادشو دادم و قبول هم شد.البته خیلیم شبیه پیشنهاد نبود بیشتر حرف زور بود :دی

خب مامی راضی بود ولی ددی به خاطر جای پارک و این حرفا مخالف..

شهر ساعت 5صبح خالی از جمعیت خیلی دیدنی تره..گرچه که نزدیک حرم ترافیک شدید بود فهمیدیم از ما زرنگترم هستن..خودم پارکینگ پیدا کردم برای ددی

تو خود حرم (جاتون خالی) خیلی ازدحام بود

بیرون روی زمین برای کبوترا گندم ریخته بودن و اونام جمع شده بودن میخوردن..طفلی یه دونه شون یه پاش مجروح بود دلم میخواست بیارمش خونه درمان و پرستاری کنم ازش ولی خب نمیشد دیگه

ازونجا که دیروزم ب شدت خسته بودم بسی خواب مرا در ربود

تا جایی که نتونستم به نشستن ادامه بدم و به حالت افقی تغییر وضعیت دادم

که با ترمز ماشین و حرفای جذاب بلند شدم دیدم بعععلههه جلو یه کله پزی ایستادیم

این بود که جاتون خالی کل پچم زدیم بعد مدتها خیلی چسبیییییید

ینی من عاشق این غذام

و هنوزم که ساعت 2 ظهره احساس سیری میکنم

خونه ام اومدم ساعت 8:30شد و 10با شاگرد جان قرار داشتین..مثلا ساعت و کوک کردم ولی روزشو یادم رفت تغییر بدم! خدا خیر این یاکریمارو بده اینقده بال بال زدن که بیدار شدم دیدم 9:35 شده و سریعا برخیزیدم و رفتم.دیگه واجب شد من اینارو به همین زودی خونه دار کنم

شاگردمم ک کلا ضدحال بود امروز و حوصله نداشت

خودمم خیلی خستم..عصریم جایی دعوتیم منو مامی و آبجی که بنده در حقیقت نقش سرویس رفت و برگشت و دارم


راستی!

اگه دوستتون از شما دوربین بخواد بهش میدین آیا؟؟ دوست نزدیکم نه هااااا یه همکلاسی که فقط تو تلگرام میبینیدش..اونم دوربینی ک 1تومن پولشو دادین با عرق جبین :/ 

من که نمیدم -_-

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۴
سپیدار

نظرات (۵)

خب خب خب
میبینم که خانمی شدید برای خودتون
:|
کلپچ میخورید
صبح زود برمیخیزید
میرید حرم
جاپارک میابید
:|
هعی روزگار

پاسخ:
بودم که :|
حالا شما این مدت کجا بودین؟؟؟
خوش به حالت...
پاسخ:
انشالله قسمت شما 
من همیشه مطالب همه دوستان رو میخونم توی مدت هایی که نیستم
و همیشه به وبلاگ ها سر میزنم
منتها نظر نمیدم و مطلب نمیزارم
بیشتر به این خاطر هست که وقت نمیکنم
سرم شلوغه
درگیر کارهای روزمره
بلاگر بودن خودش مثل یه شغله برای کسی خوبه که وقت آژاد داره دل تنگ داره و گرفتاری زیاد
پاسخ:
بالاخره وقت آزاد یا گرفتاری زیاد؟
ینی ما اینجاییم بیکاریم دیگه؟؟؟! :/ دست شما درد نکنه 
به هر حال از بودنتون خرسندیم چه محسوس باشین چه نامحسوس

آقا شما سرتون شلوغ نیست دیگه
بیکار که نیستید ولی خوب کاراتون برنامه ریزی شده هست
خخخ
شما تاج سر بلاگرای تبیانید
ههه
پاسخ:
خیلیم شلوغه والا :|

در تاج بودنم که شکی نیس خخخ
نخندین :|
ریارت  قبول

منم دلم هوای حرم کرد ولی نشد که برم 
پاسخ:
ممنون

منم معمولا این جور مواقع نمیشه که برم ایندفعه شانسی شد

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.