خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

انفجار نیمه اتمی فکر

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۰۹ ب.ظ

گفت با هیچ کسی حرف نمیزنی

درد دل نمیکنی

دلت نمیخواد هیچ کی بدونه تو دلت و تو فکرت چی میگذره

سر دردات به خاطر همینه

خیلی کار میکنی اما فشار فکریت چند برابر فشار جسمیته..

میریزی تو خودت

سعی داری خودتو خیلی محکم و قوی نشون بدی

و همه کاریو تنهایی پیش ببری

از کسی کمک نخوای و حرف نزنی

اما خیلی شکننده ای!!

گفت با خودت اینجوری نکن

وقتی هی جمع میشه جمع میشه جمع میشه... خدا نکنه که منفجر بشه!!!

اینجوری ادامه بدی نابود میشی...



دیروز عصر یه مهمونی کوچیک و دوستانه دعوت بودم

با یه آدم جدید آشنا شدم و صحبت کردم

خیلی حس خوبی داشت

گرچه بعدش کمی حس و حالم مبهم بود...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۷
سپیدار

نظرات (۳)

سلااام سری ب ما بزن دوس میداشتی فالو کن

موضوع وبلاگ چالش دغدغه ها

امضا:عضوی از هم اندیشان ۳۷۰
پاسخ:
علیک سلام
اصلا حوصله این کارارو ندارم شرمنده
اولش خیال کردم دادی فالت رو گرفتن!
پاسخ:
فال؟؟؟
فال چی هست اصن
اشتباهی گفته که دلت نمی خواد کسی بدونه 
از این وبلاگ بی خبر بوده حتما
پاسخ:
هه باید ادرس اینجارو میدادم بهش

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.