خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

اون روی خفن من

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۵۳ ب.ظ

انرژیاش به شدت منفیه و خیلی ازش بدم میاد!!!

باید بگم غیر قابل تحمله

امروزم زیاده روی کرد و کاملا از رفتارم فهمید عصبانیم!

حالا هی به بهانه ای میخواست باهام حرف بزنه..تو دلم فوشش میدادم

به مدیر گفتم من به خاطر این آدمم که شده از اینجا میرم!

و یه ادم حزب بادم بینمون هست که همیشه همه چیزو خراب میکنه!

4شنبه اعلام میکنم که دیگه حاضر نیستم اونجا آموزش بدم.به این ترتیب صبح تا ظهرم خالی میشه!

برای اول مهرم کلا باید برم جای دیگه

تحمل این مکان با مدیران پهن مغزش دیگه برام ممکن نیست

دوسال پیش باید برای همیشه ازینجا میرفتم..هرکسی اومده وعده و وعیدایی داده که به هیچ جا نرسیده هیچ وقت!! تنها اعصاب و روان ما به باد رفته

حالا باید تماس بگیرم با مدیر مکان جدید صحبت کنم ببینم نیرو نیاز دارن یا نه

بیرون اومدن از این خراب شده کلی بار فکریمو کم میکنه

بی عدالتی و سو استفاده و به قول جناب یگانه "حمالی" همه جا هست اما بعضیا دیگه حد و حدودشو میگذرونن

یعنی یه فشار نیست دیگه ! چندین فشار از چندجا وارد میشه و اینه که یه محیط و غیر قابل تحمل میکنه


پ.ن: بهم گفته بود جا به جا میشی!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۱
سپیدار

نظرات (۲)

سعید یگانه(جاوید)

بهرحال چه بخواهیم چه نخواهیم، چه دوست داشته باشیم چه نداشته باشیم، اینجا مملکت مدیران پهن مغزه!!! و روال حمالی همچنان ادامه دارد...

در چنین مواقعی، بهترین حالت خروج از سازمانه. حداقل برای راحتی اعصاب
امیدوارم جای دیگه بهتر باشه
هرچند تجربه چنین نشون داده که چندان فرقی نمیکنه
بهرحال همه جای آسمان ایران ، یه رنگه
:-)
پاسخ:
تو مواردی همه ی سازمانها مثل هم عمل میکنن از لحلظ گند زدن به سیستم و اعضای زیر دست اما این وسط بعضیاشون دیگه بدتر از بدن.مثل جایی که من هستم.برنامه ریزی صفره.شما هر روز باید منتظر یه تصمیم احمقانه از طرف مسئولین بالا دست باشین..هر روز یه جنگ اعصاب براتون درست میکنن..از 8:30صبح تا 5:30 کلا 1ساعت زمان استراحته که همش با بدو بدو پیش میره
و همه ام متوقعن! از خانواده ها بگیرین تا همون مدیران احمق که توقع دارن بچه های کودنیم ک میفرستن تو 10 جلسه قهرمان شنا بشن!!
من اگه کامل وضعیت اینجارو توضیح بدم تعجب میکنید ک چرا تاحالا موندم!!
این تصمیم و باید زودتر ازینا میگرفتم.بیخودی صبر کردم
دقیقا همونی که اقا سعید گفت! 
(الان خانوم سپیده عصبانی میزنه هم من و هم آقا سعید رو بلاک میکنه!)

ولی جدا حرف آقا سعید درسته
آسمون همون رنگه
خانوم سپیده بنظرم کار خوبی نکردی از اونجا اومدی بیرون
به نظرم این یعنی شکست...یعنی اونا موفق شدن شما رو از راه بدر کنن
نباید صحنه رو خیلی کرد
باید موند و تا جایی که میشه حضورتو تثبیت کنی و سعی کنی در برابرشون مقاومت کنی
من خیلی به مهاجرت اعتقاد دارم ولی جایی که با اختیار خودت بری و بتونی شرایط بهتری رو برای خودت رقم بزنی و در کمال آرامش 
نه از اروی عصبانیت
با رفتارت با مقاومتت سعی کن مبارزه منفی کنی با اونی که با تو مخالفه
و هیچ وقت صحنه رو خالی نکن
پاسخ:
ولی من با نظر شما اصلا موافق نیستم.با توجه به شرایطی که اینجا داره و 2سال پیشم چنین تصمیمی گرفتم و منصرفم کردن و دیدم و دارم میبینم ب خاطر شرایط خاصش هیییچ تغییری حاصل نخواهد شد
من به اندازه ی کافی صبر کردم و حتی بیش از حدم صبر کردم و اجازه دادم بهم ظلم کنن!
از گروه قبلی تقریبا همه رفتن و 2نفر فقط موندیم!!!
منم میرم و اون یه نفرم کلا اوم ترسو و حذب بادیه
اینقدر مدقعیت اینجا داغون شده که اصلا دلم نمیخواد بگم کجا کار میکنم!!
بهنظرم وقتی بیش از حد در مقابل ظلم کوتاه بیای و با ادمای نادون کار کنی خودتو کوچیک کردی!
اون ادمیم ک شما میگین در مقابلش بایستم دمش ب دم کلفتا وصله و ب زور خودشو اینجا چپونده! و خیلیم هوچیگری بلده..من هیچ وقت کلاس کاری خودمو پایین نمیارم که با 0نین کسی درگیر بشم!
با موندنمم فقط اعصاب خودمو خورد میکنم و هیچ اتفاق دیگه ای نخواهد افتاد!
مبارزه تا جایی عقلانیه ک بدونی در هر صورت برنده ای نه اینکه نتیجش فقط آسیب رسوندن ب خودت باشه
اتفاقا با رفتن ماها میفهمن ک چه نیروهایی رو از دست دادن
کما اینکه تو این مدتم همه کسایی ک جدید وارد سیستم شدن فقط براشون دردسر داشتن و مثل ما باهاشون راه نیومدن و همکاری نکردن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.