خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

بازار داغ شایعات

پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۳۲ ب.ظ

‌شماره شبهه:1161

🔆متن شبهه



مرگ واقعی چگونه است وفشار قبر چیست

آیا فشار قبر واقعیت دارد؟

استادالهی قمشه ای

جدا شدن روح از بدن هنگام مرگ قطعی، در کسری از ثانیه انجام میشود. این لحظه چنان سریع اتفاق می افتد که حتی کسی که چشمانش لحظه مرگ باز است فرصت بستن آن را پیدا نمیکند. یکی از شیرین ترین تجربیات انسان دقیقا لحظه جدا شدن روح از جسم میباشد. یه حس سبک شدن و معلق بودن.

بعد از مرگ اولین اتفاقی که می افتد این است که روح ما که بخشی از آن هاله ذهن است و در واقع آرشیو اطلاعات زندگی دنیوی اوست شروع به مرور زندگی از بدو تولد تا لحظه مرگ میکند و تصاویر بصورت یک فیلم برای روح بازخوانی میشود. شاید گمان کنیم که این اتفاق بسیار زمان بر است. زمان  در واقع قرارداد ما انسانهاست . این ما هستیم که هر دقیقه را 60 ثانیه قرارداد میکنیم . اما زمان در واقع فراتر این تعاریف است. 

با مرور زندگی، روح اولین چیزی که نظرش به آن جلب میشود،  وابستگیهای انسان در طول زندگی میباشد. برخی از این وابستگی ها در زمان حیات حتی فراموش شده بود ولی در این مرحله دوباره خودنمایی میکند........



🔆پاسخ شبهه



1⃣ چند سالی است که جریانی بومی با نام « عرفان کیهانی » یا « حلقه » در فضای کشور گروهی را به خود جذب کرده است؛ به گونه ای که تنها در شهر تهران در 5 سال گذشته بیش از 200 هزار نفر را تحت آموزش قرار داده اند.

www.aviny.com/Occasion/jang-narm/motefareghe/Halghe.aspx

🔎 @GhararGahShayeat


2⃣ این گروه دچار انحرافات اساسی در مبانی و اصول فکری است، اما آن چه که بیشتر نیاز به بازخوانی این جریان دارد، نگرش‌هایی است که به ظاهر با نگرش اسلامی سازگار می‌باشد، اما در واقع کمترین قرابتی با نگرش دینی ندارد. نگرش عرفان حلقه به مسئله برگشت ارواح به زندگی این جهانی، از این دست است.


3⃣ در عرفان حلقه دنیای بعد از مرگ به صورتی تصویر می ‏شود که مخاطب احساس کند راه مصون ماندن از عذاب‏ های بعد از مرگ، پناه ‏آوردن به عرفان حلقه است.

در این رابطه در منابع این گروه آمده ‏است:

در هنگام مرگِ قطعی و به محض این که کالبد ذهنی می‏ خواهد جدا شود، در کسری از ثانیه همه ی اطلاعات زندگی با جزئیات آن مرورمی‏ شود و تمام وابستگی‏ های فرد خود‏نمایی می‏ کند... (موجودات غیر ارگانیک ص40)


4⃣ بعلاوه نویسنده این کتاب در جای دیگر صریحاً می‏ گوید: پیش از این بارها بیان شد که آنچه عوام به عنوان روح می شناسند در واقع همان کالبد ذهنی و آرشیو اطلاعات است.

http://www.adyannet.com/news/13964

🔎 @GhararGahShayeat


5⃣ یکی از مرام ‏های نویسنده این است که بسیاری از حقایق دینی را بی ارتباط با گناه و اعمال صالح تفسیر می‏ کند، به گونه ‏ای که این حقایق کم‏ ترین ارتباطی با تکالیف دینی پیدا نمی‏ کنند. وی عذاب قبر را نه نتیجه گناهان و معاصی، که نتیجه ی تلاش کالبد ذهنی برای ورود به جسم میّت می ‏داند؛ در حالی که بنا به نصوص دینی، اولاً فشار قبر مربوط به آلودگی انسان به گناهان و معاصی است و بعلاوه روح بعد از مفارقت از بدن تلاشی برای برگشت به بدن ندارد و از این جهت روح ارتباطش با عالم دنیا قطع می‏ شود.

وی در این مورد می‏ گوید:

اگر کالبد ذهنی پس از مرگ تلاش کند که مجدداً وارد جسم خود شده و دوباره جسم خود را به حرکت در آورد، فشار بسیار زیادی را تجربه می کند که به آن فشار قبر می‏ گویند، این تلاش برای او ناموفق و تجربه سختی است، پس فشار قبر مشمول کسانی می شود که می‏ خواهند دوباره وارد جسم مرده خود شوند.(تشعشع دفاعی، متن آموزش مجازی عرفان حلقه، نسخه4 ص7)


 منبع:وبلاگ آنتی شبهه

نشر این پیام صدقه جاریه است.


📚 📖 📚 📖 📚 📖 📚 📖 

نشر مطلب با ذکر منبع بلامانع و نشانه پایبندی به اخلاق اسلامی است

👈قرارگاه پاسخ به شبهات و شایعات👉

https://telegram.me/joinchat/A9RIwjvuaKGX3QS979_J_w

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۴
سپیدار

نظرات (۴)

سلام، وبلاگتون عالیه خوشحال میشم با تبادل لینک موافقت کنید:)
پاسخ:
:|
خوشحال نشو الکی :|
سلام...منو میشناسی؟؟؟؟
 من همون ...... هستم

نمدونم زندگی تو چطوره...ولی برای من ک سخت شده...
پاسخ:
سلام
تو همون نقطه نقطه ای که قهر کردی؟؟؟؟
چرا سخت؟ :(
عجب پس این قضیه این بود که تو گرو تلگرام کلاسی یکی گذاشته بود و ما هم تا اسم قمشه ای رو دیدیم اصلا دیگه فکر نکردیم این حرف ها راسته یا دروغه
حالا قمشه ای هم جزو این ها شده؟
یک برنامه تو رادیو پخش میشد به اسم شطرنج با شیطان یک قسمت هاییش هم راجع به طرفندهای حلقه صحبت میکرد و مردم را آگاه می کرد
پاسخ:
من قبلا اینو جایی خونده بودم و شکم کردم چون با چیزایی که همیشه در این مورد تو تعالیممون داریم زیاد جور در نمیومد تا ک دیروز اینو دیدم
الان برا همه هیت..از زنده و مرده تو دهن همه حرف میذارن.آدم خیلی باید حواسش جمع باشه
تو هنو داری اینجا می نویسی... آفرین به پشتکارت.. منم خوب یادته

من ی مقدار مریض شدم و از نظر روحی به هم ریختم... دلم میخواد با کسی درد و دل کنم.....
پاسخ:
بله خب من آدمارو فراموش نمیکنم
مریض چرا؟
یه وب بزن شروع کن به نوشتن روحیتم خوب میشه هم صحبتم پیدا میشه :)

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.