خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

من و دلم میخواهدها

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۰۱ ب.ظ


آدما خستت میکنن و هرچی تعداد آدمای اطرافت بیشتر باشه خسته تر میشی

برخلاف تصورمون ک فکر میکردیم اینطوری کمتر تنهاییم..

تو هیاهوی و شلوغی این شهر هیچ چیز برام مسحور کننده تر از بناهای قدیمی نیست

خونه های قدیمی کاهگلی یا آجری با در و پنجره های چوبی..دلم میخواد ساعتها نگاهشون کنم و برم داخلشونو با اشتیاق ببینم

اگه 100تا خونه یه شکل با این شمایل باشن باز از دیدنشون سیر نمیشم

و چقدر غصه میخورم وقتی میبینم خرابشون کردن...یا نهایتا رها شده و در حال تخریبن..

این در و دیوارای قدیمی انگار با آدم حرف میزنن

عاشق شیشه های رنگیم..به جای اینهمه زرق و برق تو معماریای جدید من همون شیشه های زرد و سبز و آبی رو دوست دارم که آفتاب از پشتشون میتابه و نورای رنگی رو به در و دیوار خونه میریزه

دوست دارم برم یه روستا یا جایی دورتر از شهر یه باغ کوچیک داشته باشم و یه خونه ی ساده که بتونم توش جوجه و ببعی پرورش بدم و باهاشون خوش باشم

این خونه حتما شیشه هاش رنگیه!

بعضی وقتا با خودم میگم باید باستان شناسی یا تاریخ میخوندم



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۶
سپیدار

نظرات (۲)

۰۷ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۲۳ سعید یگانه (جاوید)
قرار نبود آرزوهای دیگران رو کش برین ها !!
(البته در مورد اون قسمت شیشه رنگی نظر خاصی ندارم)!
:-)))))
ولی خداوکیلی عجب تصویری انتخاب کردین. واقعاً لذت بردم
پاسخ:
به جوجه و ببعیش رسیدم یه چیزایی یادم اومد اتفاقا خخخ
نه دیگه اگه قراره ازین ارزوها داشته باشین شیشه هاش باید رنگی باشه
ب خاطر مرغ و خروساش گذاشتمش:))
منم از این ارزو ها میخام
پاسخ:
قابلی نداره

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.