خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

زندگی چاینایی

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۰۴ ب.ظ

تعذیه ی مادر یکی از همکارای سابق بود و صبح باتفاق خانواده رفتیم چراکه همسر ایشون از همکارای ددی و خودشونم با مامی دوست میباشند. خانم خیلی خوب و مهربونیه مادرشم بنده خدا مثل خودش بود..خدا رحمتش کنه

گرچه ک من تا رسیدن به مسجد مادر شوهرشو به جای مادرش تصور میکردم! آخه اونم خیلی مهربون بود و زیادم هردوشونو استخر آورده بود و از مادرشوهرش مثل مادر خودش مراقبت میکرده همیشه..بگذریم

به دنبال این بیرون رفتن با توکل به خدا و کمک گرفتن از خودش پدر جان طفلی یتیم و تنهارو با زبون درازم راضی کردم بریم جایی به نام چهار راه خسروی تا اون لنگه گوشواره ای ک قبل ماه رمضون گم کردم و بدم برام بزنن از روش..چون طلا فروشه زیاد رفتم پیشش و نسبتا آشناست دیگه و به نظر منصف هم میاد!! و خلاصه تا امروز از کارش راضی بودم فقط و فقط میخواستم که برم همونجا!

مشهدیا و هرکسی ک مشهد اومده و اون منطقه رفته باشه میدونه ک به خصوص این روزا تو این هوای گرم و اون مسیر پرترافیک و خفن عمرا اون وقت روز تا کار واجبی نباشه از این سر شهر حاضر نمیشه بره از جمله خود من!

ازون نزدیکا داخل پاساژ مخصوص لوازم سیسمونی و کودک یک قطعه اسباب بازی برای جوجه خان گرفتم که حالا اومدم میبینم یه چیزیش کمه ضمن اینکه روشم نوشته مید این چاینا!

چون ددی منتظر بود مجبور شدم بدون باز کردن جعبه و حتی نگاه کردن روش برش دارم

حالا نمیدونم بر گردونم آیا عوضش میکنه یا نه!! لعنت به این کالاهای بی کیفیت و چینی وارداتی و داخلی البته!

ازین آویزاست که رو تخت بچه آویزونه و چندتا عروسک ازش آویزن و یه آهنگ خیلی نوستالوژیکیم داره که قدیما بیشتر تو جعبه های کوچکی بود که یه عروس و داماد توش میچرخیدن.ازین آویزا خودم دوس دارم.جوجه خانم ک هنوز نمیتونه از تختش استفاده کنه!

فک کنم تو یکسالگی دیگه کم کم بتونه و منم اینو همون موقع ها بهش میدم

نکته! هیچ وقت جنس بسته بندی رو بدون باز کردن نخرید من در این زمینه بسیار آسیب دیدم!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۹
سپیدار

نظرات (۲)

سلام بیا تا حرف نو بشنوی و شاید آسیب های کمتری در زندگی ببینی!
پاسخ:
علیک سلام

ما هم یک ماهی اسباب بازی داریم ولی جرات نمی کنیم الان بدیمش دست بسر خالم چون به لحظه ای نکشیده نابود میشه:-\ 
پاسخ:
-_-

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.