خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

آهن تاب

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۲۱ ق.ظ

ساعت 6صبحه و بنده پس از یک روز خسته کننده شب تا نزدیک 1 خوابم نبرده و الانم مثل بیغوش بیدارم!!

مطمئنم روز چرتکی خواهم داشت 


قبلا ..یعنی 10-15 سال پیش یا حتی کمی قبلترش تا همین الان آدمایی رو میدیدم که همیشه سرشون شلوغ بوده و برنامه ای داشتن و من که اون زمان کاری  جز وقت گذرونی تو مدرسه نداشتم همیشه بی برنامه و بیکار (چقدر زمان از دست دادم) با خودم فکر میکردم اینا چیکار میکنن که همیشه کار دارن و برنامه دارن و اینکه چقدر آدمای اینجوری باکلاسن و اصلا خوش به حالشون که هیچ وقت حوصله شون سر نمیره...

حالا خودم شدم یکی از همونا و حتی شدیدتر! خیلی باکلاس!! اینقدر که وقتی با دوستای قدیمیمم میخوام قرار بذارم وقت نمیکنم اصلا

منتهی یه تفاوت اساسی با اون آدمایی که گفتم دارم و ازین بابت واقعا مسرورم .اونم اینکه من به شدت مشغول کارم و اونا به شدت درگیر دوست و رفیق بازیشون

یه روز روز کوه رفتن بود و یه روز رفتن به باغ فلانی..یه روز فلان خیابون خاص و برای متر کردن با دوستاشون انتخاب میکردن و روز دیگه تولد و روز دیگه....و تمام زندگیشون هنوزم ک هنوزه به همین منوال میگذره

حالا که خودم همیشه کار دارم مدام تو فکرم ک برنامه ریزی کنم برای کارای دیگم و تفریحات و استراحت و کارای شخصی و خانواده و دوستامو بین مشغله هام جا بدم که تا حد خیلی کمه این اتفاق افتاده و اگه نتونم این هماهنگی رو برقرار کنم در آینده ای دور یا نزدیک با مشکلات عدیده ای مواجه میشم 

مشکلی که هست اینه که دائما احساس خستگی و کوفتگی میکنم

از صبح که چشامو باز میکنم همینطور خمودم تا شب و از ساعتهای 5 حالم کمی بهتر و انرژیم بیشتره که چندان فایده ای نداره چون با تاریک شدن هوا عملا از کارام میمونم

چند روز پیش یاد یک توصیه از یک متخصص طب سنتی بسیار متبحر افتادم که گفته بود برای جبران کمبود آهن باید آب آهن درست کنید و بخورید ک تاثیرش از قرص آهن خیلی بیشتره

شیوه ی درست کردنشم انداختن یک قطعه آهن مثل نعل اسب یا میخ آهنی تو آب و جوشوندنشونه..منم حس کردم این علایم خوابالودگی و خستگی دائمی یه دلیلش باید همین موضوع باشه و ازونجایی ک قرص جماعت بهم نمیسازه در نتیجه دست به کار شدم و درست کردم و چند روزیه که با آب معمولی قاطی میکنم یا حتی تو شربت میریزم و میخورم و اعترافم میکنم بسیار موثر افتاده! 

حالا برای بیخوابی شبامم باید فکری بکنم که شنیدم گلاب خیلی موثره

همین موضوع خستگی مفرط که حل بشه به پیشرفتهای قابل توجهی خواهم رسید

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۵
سپیدار

نظرات (۱)

الان آهن خواب آلودگیت رو بر طرف کرده یا احساس نیاز به خوابت رو
خب اگه کمبود خواب داری نمی تونه ربطی به کمبود آهن پیدا کنه تنها راهش خوابه فقط داری مانع فرمان خواب مغزت میشی:-[ 
پاسخ:
خواب آلودگیم ب خاطر کم خوابیمه.آهن خستگی و کوفتگی مفرط جسمیمو بهبود میده

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.