خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

نظر چشم یا چشم شیطان؟

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴ ب.ظ

چند دقیقه پیش مامی یه کلیپی از یکی ازین کانالای مثبت نشونم داد راجع به نمادای نظر چشم

همون تک چشم آبی رنگ که برای چشم زخم به در و دیوار میزنن ..خیلی جالب بود ک توضیح داد اونا هیچ دخلی ب چشم زخم نداره بماند میتونه عواقب بدیم داشته باشه از جمله جذب موجودات خبیث ماورایی!!

چون نماد چشم شیطانه!!! و فال گیرها و کسایی که با ازما بهترون در ارتباطن و باصطلاح موکل دارن ازش استفاده میکنن

خلاصه که گفت اگه ازینا دارین منهدمش کنین

والا من ک از اولم اعتقادی به این باصطلاح نظر چشما نداشتم حقیقتش هیچ موقع ام حس خوبی بهشون نداشتم

هیچ وقتم نداشتیم تا اینکه یکی دوسال پیش (شایدم بیشتر) یکی از اقوام یه دونه برامون آورد!!! 

مامی هم آویزش کرد رو جاکلیدی دم در

منم همین امشب سریعا برش داشتم ازونجا و در اولین فرصت منهدمش میکنم

گفتم ک شمام در جریان باشین

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۶
سپیدار

نظرات (۲)

راستش من شنیدم طرز کار اینا اینجوریه که نظر فردی که چشم شور داره  رو به خودشون جذب میکنن و فرد تمرکزش بیشتر روی این وسیله ها میره و ...
رنگ فیروزه ای توی چشم زیاد میوفته و خوب کار میکنه اما خود این چشم ها که شاید نماد فراماسونری باشن انقدر زیادن دیگه عادی شدن... آیفون 7 آویزون کنید بهتره!

پاسخ:
من از اولم اعتقادی به این وسیله نداشتم
خرافات تو زندگی مردم ما خیلی نفوذ کرده و خیلیم ازین نمادا استفاده میشه و همه ام میگن ما ک نمیدونیم چیه و منظورمون اون نیست!! اما من معتقدم تمام اشیا انرژی خاص خودشونو دارن
ایناهمش خرافاته.
هرچی تو قرآن هست فقط واقعیته وبس.
پاسخ:
درسته

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.