خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

اجتماع ضد نفر

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۴۹ ب.ظ
نمیدونم چطور میشه بعضی از دوستان وقتی متاهل میشن یه عکسایی رو پروفایلشووون!!!!! میذارن که آدم خودش روش نمیشه نگاشون کنه!!!
و من نمیدونم اونا چطور روشون شده بذارن؟؟؟؟
حالا یادشونم نیست که تا دیروز اه اه و پیف پیف میکردناااااا
اینست هنر جوانان ما!! شایدم هنر مکتب خونه هامون!!

در اجتماعی ک اخیرا با رفقای دانشگاه داشتیم مسائل جالبی دیده شد
جز من بقیه ماتاهل و 3نفر هم دارای فرزند بودن
یه نفرم به تازگی خونه دار شده و دوران عقد و پشت سر گذاشته
میگفت تازگیا شوهرم گیر میده اینو نپوش اونو نپوش اینجوری برو .... بنده خدا ک اتفاقا مشاور هم تشریف دارن با لحن بسیار خفنی فرمودن: ایییششششش تحویلش نگیریااااااا !!!!
اینم میگفت نههه عمرا بیخود کرده!
تو کف این مشاوره موندم
و البته چند مورد دیگه ام همینطوری پیش اومد...
با خودم فکر کردم این اگه مشاوره ام بده قطعا زندگی طرفین و از هم میپاشونه!! بعد میگن چرا آمار طلاق بالاست؟؟


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۸
سپیدار

نظرات (۱)

یادم باشه یه وقت مشاوره ازش بگیرم!
پاسخ:
آره حتما تا دیر نشده

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.