خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خیانت خاکی

پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۲۷ ب.ظ

پیرزن همسایه که مدتی پیش فوت شد و گفتم که فقط دو روز یک پرچم سیاه جلوی در خونه بود اونم برای اطلاع رسانی فوتش! 

بچه هاش فقط یکیشون ایران بود ..یه پسر حدود 50ساله که با خودش زندگی میکرد و فکر میکنم هیچ وقتم ازدواج نکرد..

خونش برای من یه خونه ی رویایی بود...توشو هیچ وقت ندیدم اما بیرونش روی دیوارهای آجری سیاهش پر بود از پیچکهای چسبنده که تو هر فصلی یه رنگ میشدن..و الان تو این فصل باید نارنجی میشدن اما..

از دو روز بعد فوتش خونه رو گذاشتن برای فروش..و بالاخره یکی پیدا شد خونه رو که نه! زمینشو بخره... بکوبه و باز چند طبقه بره بالا

باز تا یکسال سر و صدای ساخت و ساز وقت و بی وقت..آوردن و ریختن مسالح و داد و بیداد و آواز خوندن کارگرا..گرد و خاک و در نهایت هم شریک شدن چند نفر دیگه تو حیاط خونه ی ما و حتی اگه در باز یا چراغ اتاقا روشن باشه شراکتشون تو تمام خونه ی ماست!!

و قطعا پارکینگ هم به اندازه نخواهد بود و باز ماشینایی که تو کوچه رد تنگ تر میکنن

اومدن آدمای ناشناس بیشتر... و کلی مسائل دیگه

و همه ی اینها به خاطر منفعت یه نفر و در کنارش ریزه خورای دیگه

شهرداریها به مردم خیانت میکنن

وقتی تو محله ویلایی نشین اجازه ساخت چند طبقه و حتی با گرفتن جریمه طبقات اضافی!! میدن و آزادی و آسایش و حریم خصوصی سایرین و نادیده میگیرن

وقتی ب جای کمک ب مردم برای نوسازی همون خونه های حیاط دار بهشون پیشنهاد مشارکت در ساخت میدن!

وقتی آدما به خاطر پول خودشون و تو قفس زندانی میکنن..

و این داستان همیشه ی همیشه ادامه دارد

اینجا جاییست که انگار هیچ قانونی حاکم نیست جز قوانین خود نوشته ی ثروتمندان و آقایان!!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۱
سپیدار

نظرات (۱۳)

مسالح نه مصالح
---------------------------------
19 از 20
پاسخ:
اون مصالح معنی صلح و دوستی میده ولی این مسالحی ک من نوشتم معنی جنگ و خونریزی میده
از شما ک استادی بعید بود اینارو ندونی
ریختن مسالح؟؟؟؟!! معنی جنگ و خونریزی میده؟
من دیگه حرفی ندارم!
پاسخ:
یه دوره املا و نگارش جدید باید براتون بذارم ولی فک نکنم شما از پس هزینه هاش بر بیاین
یه دونه کیوکوشین کارشو بفرست با کاردک جمعش کنم بسته بندی و پست کنم براتون مشهد!
پاسخ:
:O
شما هنوز جوونین این کارو با خودتون نکنین حیفه هنوز میخوایم براتون زن بگیریم بیایم عروسی شیشلیگ بزنیم تولد و ختنه سرور بچه هاتون بیایم ایشالا عروسی بچه هاتون :))))))))
اَه اَه چه قالب زشتی!
پاسخ:
بی سلیقه این دیگه چی بگم :))))
سپیده خانم عزیز ببخشید گفتم قالبتون زشته 
اگر صلاح دونستید و خوشتون اومد قالب آرام 3 بدنیست
البته هر جور نظر شماست ببخشید جسارت میکنم
لوگوی اولش رو هم یه عکس قشنگ بذارید خوشگل میشه
باز هم بد ببخشید
حالا کی میاید برای من زن بگیرید؟
اگر زحمتی نیست و صلاح بدونید خودمم میتونم پیشنهاد بدم؟
از بین سامانتا و ساناز هر کدوم رو اصلا خدوتون پسندید من قبول دارم
حالا کی میاید تهران؟
پاسخ:
نه خوشم نیومد دوس ندارم سیاه باشه بعدشم شلوغه.دو ستونه میخوام
میخوام عکس هدرو عوض کنم اگه اینو بلدین و بگین برا بقیه مسائل وارد گفتگو میشیم وگرنه میدمتون همون کیوکوشین کاره به صورت سوسیس تحویلتون میگیرم
خودتون گفتید میخواین برام زن بگیرید!  
الله اکبر
قدیما راست گفتن که دیگی که واسه من نجوشه همون بهتر تبدیل به سوسیس بشه!
همین قالب اصلا خوبه! منو چه به پیشنهاد قالب!
پاسخ:
به بختتون لگد زدین دیگه فردا روزی پشیمون شدین یاد من میافتین
خودم الان یه قالب خیلی زیبا میذارم -_-
پشیمون از چی؟
پاسخ:
از مشاوره ی من و کمکی که میتونستم بهتون بکنم
اَه  اَه  چه قالب زشتی!
پاسخ:
خیلیم قشنگه
قالبمو میفروشم....بدم؟؟؟؟؟!!!!!
پاسخ:
نه زشته خوشم نمیاد مخصوصا اون سبزای فوسفوریش
فوسفور نه فسفر خواهر من! رسما زدی ادبیات فارسی رو ترکوندی!
پاسخ:
ای بابا شما کجا دیپلمتو گرفتی استاد؟؟
این فوسفور غلییییییظه
هی باید باید توضیح بدم ایششش
اَه  اَه  چه قالب زشتی!

پاسخ:
حسود هرگز نیاسود
۰۱ مهر ۹۵ ، ۱۸:۰۲ سعید یگانه (جاوید)
منم همونی که ......
(آیکون تفکر و خاراندن کلّه کچل)

نههههه. این بار احسان خیلی چیزا گفته!
ولی....
بذار ببینم....
(همون آیکون قبلی)

عیبی نداره. جهنم!!! بازم همه اونایی که احسان جون گفت
:-)

روایت داریم که نباید حرفای دوست رو دستچین کرد. باید از یک کنار قبولشون کرد (خیار که نیست!!!! حرفه)
پاسخ:
ای بابا شما که دیگه سنی ازتون گذشته چرا میخواید با طناب پوسیده ی آقای احسان برین تو چاه؟؟ 
تا دیر نشده توبه کنید و برگردید به صراط مستقیم
خونمون حیاط بزرگی داره و هوای پاک واقعا خدا رو شکرگذارم
پاسخ:
خدارو شکر واقعا
امیدوارم سر شما ازین بلاها نیاد

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.