خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دیوار جدید

يكشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۶ ق.ظ

بالاخره بعد از تلاش فراوان یک عدد قالب و به این شکل ویرایش نمودیم!

خیلی قشنگ شده میدونم خودم😊

هنوز ی ریزه کاریایی داره البته ک دیگه حوصلم نشد

جا داره از جناب یگانه به خاطر همراهی و مشاوره شون بسی تشکر کنم 🌹

حالا اینهمه مشقت فقط برا 3ماه!

باز 3ماه خوبه .قضیه بعضی لباساست که مثلا 1 میلیون میدی و یک شب میپوشی!

به هر حال تجربه خوبی بود راضیم از خودم 😆

سفارشات نیز پذیرفته میشوند البته با وقت قبلی و پرداخت بیعانه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۴
سپیدار

نظرات (۴)

بسیار زیباست چقدر عالی حس پاییز رو به من منتقل کرد الان موهای سرم شروع به ریزش میکنه%}
پاسخ:
سلام
:))))) 
۰۴ مهر ۹۵ ، ۲۲:۴۴ رشته خیال
چقدر طول کشید تا لود بشه :))) یه فکری هم به حال ترافیک اینترنتمون کنید :))
پاسخ:
چقد؟؟ O:
برا خودم ک خوب باز میشه!!
ای بابا.مثلا خونه قشنگ کردیماااا :/ اصن حسش نیس تغییر بدم خیلی وقت برد :(
چال گونه،روی سبزه، گیسوان لخت وخرما

هرسه راهم رانبینم چشم هاعاشق کش است


تار و مارم کرده ای با فرم و چال گونه ات

لابه لای خنده ات چنگیز را می آوری


در گونه ات گدازه ی غم چال کرده اند

آتش به پا کن ای رخت آتشفشان , بخند


عشق کفاره ی یک لحظه نگاه است فقط !

مثل افتادن از چاله به چاه است فقط !


دل به نارنج لبت بستم وَ چالِ گونه هـــات

یوسفم دیگر چرا من را به چــاه انداختی؟


چال می افتد کنار گونه ات وقتی تبسم میکنی

نامسلمان ، شهر را این چاله کافر کرده است


در خواب دیدم بی سخن دل را به یغما می دهم

با چال روی گونه ات آن خواب هم تعبیر شد


در دو چال گونه ات دنیای من جا میشود

عاشق دنیای خویشم لحظه ی خندیدنت

لبخند تو یک آلت قتاله ی محض است

کافیست که بر گونه ی تو چال بیفتد

افتاده ام درست تهِ چال گونه ات

پای دلم شکسته و بهتر نمی شود

چال روی گونه ات آخــر مرا دق می دهد



(مدیونی اگر فکر کنی کپی کرده باشم!)

پاسخ:
نه اصلا مگه استاد کپی میکنه؟؟

۰۵ مهر ۹۵ ، ۲۳:۴۳ رشته خیال
اولین بار زیاد طول میکشه بعد میره توی کش سریع لود میشه
پاسخ:
خب خداروشکر زحماتم ب باد نرفت

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.