خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

چاله های فکری

يكشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۹ ب.ظ


میگن 1تومن میگیرن ازین چاله برات میذارن

به منم دیروز پیشنهاد کردن که بهت میاد :/

والا من 1 میلیون اضافه داشته باشم چاله های زندگیمو باهاش پر میکنم نه که یه چاله ام اضافه کنم!

مردم چه دغدغه ها دارن والا

همکار مام ک در عنفوان 50سالگی تشریف بردن ساکشن و عمل و چربی کشی دوباره قراره برن!

به قول خودش در حد مرگ ورزش میکنه ولی چربیا برگشتن بازم حالا نه مث قبل ولی خب اندک اندک جمع گردد!

اصلنم در نظر نمیگیره که بالاخره اقتضای سنشم هست این بماند ماشالا دولپیم میخوره بعضی وقتا!

مثلا روزی ک عروسی یا مهموتی دعوته خووووب میخوره روز بعد رژیم ..

خلاصه هرکی ازین چاله ها داره آفرین نوش جونش ما که بخیل نیستیم

مام یه نیمچه چال تو چونه داشتیم ک دل خوشیم ازش نداشتیم و ارثیه خاندان مادری بود اونم در زمان اضافه وزنمون قابل رویت بود الان ک به حالت نرمال برگشتیم خداروشکر خیلی تو چشم نیست 

ازین چاله های دیگه ام جاش هست ولی انگار لحظه آخر یه بزرگراه روش زدن :(

و در انتها شاعر هم میفرماید که:

افتاده ام درست ته چال گونه ات / پای دلم شکست و دیگر خوب نشد (فک کنم فاتحه آخرشو خوندم چون یادم نبود :)) )

دم همون شهریار خودمون گرم که میگه:

چالی فتاده به گونت از نوشخند و دل / زان خال اگر گذشت بدان چال میبری


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۴
سپیدار

نظرات (۲)

برای دختر تبلت بخر برای پسر هم تبلت بخر.....تمام ......والعاقبت للمتقین
پاسخ:
واه واه واه
تربیت کودکتون صفره استاد
واقعـــــــــــن؟؟؟؟
پاسخ:
شک نکنین

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.