خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

حالا چی بخرم؟؟

دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۲۲ ب.ظ

دوستان و اساتید فوق متخصص لطفا منو از قدرت تفکر و مشاورع و تجاربتون بهره مند کنید که خیلی اورژانسیه

برای تولد یک سالگی چه اسباب بازی مناسبه؟؟ هم دختر و هم پسر

البته یه چیزایی تو نت خوندم ولی خب باز به شما بیشتر اعتماد دارم 

با تشکر قبلی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۵
سپیدار

نظرات (۴)

۰۵ مهر ۹۵ ، ۲۳:۴۱ رشته خیال
خواهرزاده ی من یک سالگیش  عاشق توپ بود ، کفش هم خیلی دوست داشت  اما نظر خودم زوده برای بچه چیزی گرفت ، با این وضع قیمت پوشک و لباس ! بهتره پول نقد داد به خانواده ها :))))
پاسخ:
صحیح :/ 
چطوره اصن پوشک بخرم اره؟؟؟
تنها چیزی که به نظرم میاد عروسکه اما اگه نزدیک باشه میتونی این پلاک سینه ها هست تلاشو برا دختره بگیری برا پسره هم نقرشو یا همینو دستبند طلا نقره بگیری
پاسخ:
مرسی عزیزم ولی اینهمه ام قرار نیس مایه برم که خدارو شکر مامانش سخت پسنده اینجور چیزا رو خودش باید انتخاب کنه :))
۰۶ مهر ۹۵ ، ۲۳:۵۴ رشته خیال
نه دیگه پوشک بی احترامیه :))) لباس گزینه ی بهتری بود که خدا رو شکر مامانش سخت پسنده ! 
پاسخ:
:)))
خدارو شکر :))
باید یه چیزی بخرم پس فردا بزرگ شد بگن اینو عمه/خاله خریده :پی
توپ که چراغ داشته باشه و از دهن بچه بزرگتر باشه که یک وقت قورتش نده خوبه و همینطور از این آویزون هایی که به سقف میزنن یا لاک پشت هایی که از لاکشون تو شب ها با نور روی سقف شکل های رنگی میسازن
پاسخ:
چه جالبببب ولی دیر گفتی :/ برا اون یکی مگه بگردم ازینا پیدا کنم 

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.