خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خانم معلم و برنامه های آتی

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۲ ب.ظ

اون مسابقه ک حرفش بود منحل اعلام شد ب سلامتی!

در واقع مارو نمیبرن ماهم تصمیم گرفتیم 3تایی با هزینه خودمون بریم اونجا برا خودمون بچرخیم و خوش باشیم..که مدیر پیشنهاد بهتری داد! گفت مسافرت میخواین برین اصفهان؟؟ بیاین با خودم بریم کیش!! و ما بسی کیفور شدیممم..حالا تا اون موقع هزار اتفاق میافته باز


محرم و دوست دارم گرچه ک از روز اولش ب شدت درگیر بودم ولی بعضی جاها که میری یادت میره محرمه مث همین استخر دومی ک شاگردمو میبرم.. خیلیم استخر بی نظم و کی به کیه من بیشتر از اونا حرص میخورم!


دیروز اعلام شد آمزمون استخدامی آموزش و پرورش...میگن شرکت کن اما به دلایلی چندان تمایلی ب جذب شدن اونجا ندارم (نه که منتظرن من برم!!) اول اینکه هرکیو تو این کار تو یک ساله اخیر دیدم پشیمون بوده و ب شدت مینالیده

دوم اینکه این سیستم آموزشی رو اصلا قبول ندارم و اینجا هم جایی نیست که بتونی خلاقیت خودتو تو کار اینچنینی نشون بدی

سوم اینکه من دلم میخواد کارم با شرایط همین کار فعلیم باشه.یعنی تا هر وقت دلم خواست کار کنم و هر موقع به هر دلیلی خواستم بذارمش کنار و دوباره هر زمان شرایط جور بود برم سراغش..میگن کارت عاقبت نداره! چون بیمه درست حسابی نداره..محیطش آلوده اس..کلر هم که جزو کشنده هاست!! درآمد آنچنانی و ثابتیم نداره و کلا هم قرار دادیه ضمن اینکه همیشه حقوق زیر اشل میدن

اما چیزی ک برای من مهمه صرفا داشتن کار و درآمد نیست بلکه ورزش و تفریح اونم تو رشته ایه که خیلی دوسش دارم

و کلا ضرورتی برای کار کردن برای کسب درآمد بعنوان یه خانوم نمیبینم و اگه زمانیم نیاز ب کار و درآمد باشه خدارو شکر هنرای دیگه هم دارم

جالبه که آدما همه چیز و یه جور و در یک سطح میسنجن و وقتی با اونا جور درنیومدی بهت برچسب میزنن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۴
سپیدار

نظرات (۲)

بزن تو کار آرایشگری سکه اس
یا دو سه نفر بشید برید بانک بزنید، الان بانک زدن برای خانوما خیلی کلاس داره
از معلمی بپرهیز 
قالب وبلاگت هنوز زشته
پاسخ:
برا مورد دوم رو شما هم باید حساب باز کنم اطلاعاتتون خوبه
خیلیم قشنگه
آموزش پرورشی که یک ذره شعور به راننده های مزاحم اضافه نکرده:-D 
همین شنا خیلی عالیه من تشویقت می کنم شیرجه بزن مربی:-)) 
پاسخ:
خخخ اصن دلگرم شدم کلی .اره موافقم ادامه میدم :))

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.