خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خورشید

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۵۸ ب.ظ

برنامه ی "حالا خورشید" با اجرای "رضا رشید پور" هر روز ساعت 8 صبح رو از دست ندین واقعا عالیه

گرچه من خودم روزای فرد کلا ورزشم و نمیبینم و روزای زوجم نیم ساعت اولشو گاهی میتونم ببینم 

این یه پیشنهاد دوستانه است برای شروع خوب یک روز!


یه جایی کم کاری کرده حالا دخترش یه جورایی شده که دوست نداره..انتظار داره من درستش کنم چون دخترش منو خیلی دوست داره!

این از سخت ترین کاراست.. میخواستم بگم شما ک مادرشی جایی ک لازم بوده سخت نگرفتی تا شده این حالا منی ک همیشه ام باهاش نیستم چطور میتونم عوضش کنم !!؟؟


گفت :خیلی سخت گیره!

گفتم : اووه میگفتین فلانیم سرتاپاش گیره!

گفت: اتفاقا بهشون گفتم شمام خیلی سخت گیرین!!

پ.ن: آدم اینجور موقعی میفهمه دیگران دقیقا چه فکری راجع بهش دارن


به قدری این روزا خسته و لهم که حد نداره

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۵
سپیدار

نظرات (۲)

رضا رشید پور بعد یه مدت که نبود از زمان صبح به خیر ایران که صبح ها جک های ارسالی مردم رو می خوند جدیدا خوب خودشو تو دل مردم باز کرده
 می گم : به هم میاید به فکر این و اون چی کار داری؟
پاسخ:
اجراش واقعا عالیه مخصوصا تو این برنامه
بهم میایم؟؟ نه کی گفته!؟
منظورم قسمت دوم این مطلب بود که نوشتی گفت گفتم گفت
پاسخ:
منظور منم همون بود

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.