خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خاله زنکها

شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶ ب.ظ

دیروز آبجی جان روضه شونو خونه ما برگزار کردن!! سینی چایی رو تو سر بعضیا دلم میخواست خورد کنم حقیفتا!!! بدتر از اون وقتیه که دیس سنگین میوه دستته و کمرت داره میشکنه اونوقت مادره از بچش میپرسه چی میخوای مامان جون؟؟؟؟ 


از مهمونیای خاله زنکی بیزارم مخصوصا وقتی قدم جایی میذاری که همه دعای خیر و آمال و آرزوی یه دختر و در شوهر کردن و زاییدن میبینن!!! من نمیدونم بارم رو دوش چند نفره که اینقدر همه نگرانن؟؟؟ والا من تو خونه بابام راحتم و اونام با بودن من مشکلی ندارن شما مشکلتون چیه؟؟؟؟؟؟

بدتر ازون اینه که به خاطر مامانت پاشی بری یه مهمونی که اصلا حوصله شو نداری اونوقت مامانت بگه من به خاطر شما اومدم :| 

خدایا سرمو به کدوم تیزی بزنم که بدون درد تموم بشه؟؟؟؟


یه چیزی تو دلم مونده اگه نگم میمیرم

آقایون محترمی که قصد دارین تشریف ببرین خواستگاری!!!! و قرارم هست برای اولین بار خانواده مقابل و ببینین!!!!! والا بلا جلسه ی اول 10 دقیقه تا یک ربع بیشتر نیست!!!!! 40 دقیقه نشینین چایی و میوه رو تا ته بخورین و همینجور در سکوت وقت میزبان و خودتونو تلف کنین!!! وقتی سکوت طولانی شد دیگه یعنی حرفی نیست تشریفتونو ببرین!!! نه اینکه یهو زرتی جلسه اول میگن " اجازه بدین باهم صحبت کنن!!!!" چه صحبتی آخه؟؟؟؟؟ یکم صبر کنین ببینین اصلا از ریخت و قیافه شما خوشش اومده؟؟؟؟ یا اصلا همون شرایط ابتدایی شما رو پذیرفته یا نه؟؟؟؟ اینقده هول نباشین پاشین برین خونه تون فرداش زنگ بزنین ببینین موافق هستن اصلا یا نه؟؟؟!!!!

گرچه که من با ریشه و اساس چنین شیوه های خواستگاری 100%سنتی مخالفم به کلی!! اماااااا یه لطفی کنین دیگه دهن به نصیحت باز نکنین خواهشا!! به شما ربطی نداره طرفتون جایی ک کار میکنه براش مضره یا نه!! یا کی میرسه خونش!! شما اگه شرایطشو قبول داشتین برین اگه نه بیخود میکنین میرین اونجا تعیین تکلیفم میکنین که من اینجوری دوست دارم و اونجوری دوست ندارم!!!

در ضمن خیلیم قپی نیاین روز اول که در ازاش به کلی کیس مورد نظرو از دست میدین!! فک نکنین گربه رو دم حجله دارین میکشین!!! چون بعدش هر توضیحیم بدین فایده نداره


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۵
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.