خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

در سایه ی مرگ

شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۱ ب.ظ

امروز ازون روزا بود که فک کنم مرگم مقدر شده بود ولی عقب افتاد

صبح پاشدم برا نماز و طبق معمول با چشمای نیمه باز وارد گلاب به روتون دستشویی شدم که از سرما احساس میکنید تو حیاطین!!! نمیدونم دقیقا چه اتفاقی افتاد که موق بستن در یهو برگشت کوبیده شد به صورتم طوری ک از درد گوشه ی ابروم به حالت ضعف افتادم و خوابمم که کلا پرید و چشمام باز شد حسابی..الانم همون قسمت همچنان ورم کرده و دردناکه

اول صب گفتم برم بنزین بزنم که تو سرما نمونم یهو..اینقدر خیابونا لغزنده بود که با دنده 2 رفتم بیشتر مسیر و قرقیم که هی متمایل ب چپ و راست میشد

سوئیچمو ک از مسئول پمپ بنزین تحویل گرفتم یه مبلغیم اضافه دادم بهش طبق عادت که بنده خدا کلیم برام دعا کرد و فکر میکنم همون دعاهاش منو امروز از مردن نجات داد.گرچه شخصا معتقدم مردن راه نجاتیه از این زندگی!!

برای تمرینا اصلا جون ندارم نمیدونم چرا ب جای اینکه بهتر بشم ضعیفتر شدم انگار!! معلوم نیس این تمرینای مزخرف و از کجا در میاره برا ما!؟

خلاصه که بعد اولین ست سرعتی (قبلش حدود 2000متر شنا کرده بودیم) فشارم افتاد و دوباره مثل دفعه قبل دراز شدم و همکارم پاهامو بالا گرفت تا خون به مغزم برسه!!

ادامه دادیم و وسط شنای قورباغه رگ پام به شکل خفنی گرفت جوری که دیگه مث یه قورباغه معلول شنا میکردم تا اینکه دیگه نتونستم ادامه بدم..(به قول جناب یگانه مثل شترمرغ تیر خورده شدم )

ساعت آخرم که کلا حالم دگرگون همراه با حالت تحول بود

البته یه خبر بدم شنیدیم این وسط.پسر یکی از خدمه خیلی خوب و مهربون استخر دچار گاز گرفتگی شده و فوت کرده و شوهرشم تو کماست امیدوارم شوهرش خوب بشه و زنده بمونه

حالا بماند که این وسط به دو سه جا هم برخورد کردم!

خداروشکر تا آخر هفته تعطیلم و دقایقی پیشم برای یه تولد روز جمعه دعوت شدم 

واااای! چی بپوشم؟؟؟  :/


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۶
سپیدار

نظرات (۳)

۰۶ آذر ۹۵ ، ۲۲:۴۵ سعید یگانه (جاوید)
دور از جون شما
شتر مرغ تیر خوره چرا؟؟؟ ایشالا همیشه سالم باشین
:-)

آخه این چه شغلیه انتخاب کردین شما؟!!
استخر؟
وسط سرما؟

مواظب خودتون باشین. آینده این کشور به شما بستگی داره
امید امثال ما پیرمردا به شما ورزشکاراست.

پاسخ:
خیلی ممنون.شمام سلامت باشین.والا ازونم بدتر
واقعا .از هر لحاظ بررسی میکنم جدیدا میبینم شغل مناسبی نیست :)))
اختیار دارین شما پیر مرداهم میتونین ورزش کنینا ؛)
از اون روز ها بوده که دیگه باید میگفتی دیگه چیزی هست؟
خدا رو شکر به خیر گذشت و گرنه کی مدافع حقوق زنان از زنان در استخر می بود
رج فروشی می زدی از بس مینشستی پات خواب میرفت از اینم بدتر می گرفت:-)) 
پاسخ:
اره واقعا
خدا منو نگهداشت:))
:)))))
خدا رحمتتون کنه:)))
پاسخ:
خیلی ممنون و همچنین :دی

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.