خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

آقای خواننده

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۳۰ ب.ظ

یه آقایی از اقوام نسبتا دور تو اینستا رکوئست داد !! اولش با خودم گفتم عجب؟؟!!! لابد کامنتمو پای پستای فلانی دیده ولی چه پررو!! بعدش حس فضولیانم نذاشت بیخیال شم و رفتم تو پیجش و اونچه به چشم دیدمو به سختی باور کردم!! بعلهههه ایشونم خواننده شدن!!

یه مقدار که خاطرات کودکیمو بررسی کردم روحم شاد شد اول برای آبجی جان فرستادم یه دل سیر شادی کردیم و بعدم برای یه عضو فعال دیگه در همون صحنه های کودکی و اونم حسابی شاد شد 

والا مردم چه اعتماد به نفسایی دارن!!!!!!!

جالبیش اینجاست که مادر ایشون تو مراسمی ک موزیک نواخته میشه بهیچ وجه شرکت نمینمایند!!! خب البته که سلایق والدین و بچه ها کمی باهم فرق میکنه ولی این دیگه خیلی ناب بود

یکمم واسطه ی خیر شد این وسط..احتمالا منجر به یه دیدار صمیمی بشه..شاید یکیو ک دلم براش یه ذره شده رو بتونم بعد از یکسال ببینم..شاید!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۸
سپیدار

نظرات (۲)

چه جالب و خنده ناک😀
الان دیگه هرکس دلش بخواد میتونه خواننده بشه ،مهم نیس صداش چطوری باشه ، مهم هزینه هاش هست که باید بپردازه
باز خوبه منجر به عمل خیر شده اخرش
پاسخ:
خیییلیییی 😃
الان هرکاری فقط پول میخواد 😑
۱۶ دی ۹۵ ، ۱۹:۴۰ مرغ باغ ملکوت
مادر ایشون عاقله 
سعی کن هر آهنگی گوش ندی و هر وقت هم گوش میدی قبلش یا بعدش حمد وآیت الکرسی و توحید بخون... چون هرچه که گوش بدید مغز مدتها درگیرش میشه و بدون اینکه شما بدونید تکرار میکنه و میتونه فرکانسی تولید کنه که برای شما خوب نباشه... 
پاسخ:
در عاقلی مادرشون شکی نیست مساله اینجاست که چی باعث میشه بچه ها از والدین اینهمه فاصله داشته باشن!؟
چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی