خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

آخر قصه

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۱۰ ب.ظ

حالش بد بود ..خیلی بد!! منم ک نبودم..فقط تو اتاق گفت تموم شد!

گفتم اتفاقی بود ک بالاخره میافتاد خوشحال باش ک زودتر شد..گفت آره..

چند دقیقه بعد با شاگردش تمرین میکرد..نگاش کردم حس کردم منتظره صداش کنم...میخواستم یه چیزی بهش بگم اما وقتی با اشاره ی دستم اومد جلو غم تو صورتش نذاشت بگم..فقط پرسیدم چی شد؟ درحالیکه طوری رو ب من چرخید ک کسی صورتشو نبینه زد زیر گریه و گفت چطور ممکنه آدم به یه نفر بگه دوست دارم و خیانت کنه؟؟؟ چطور میشه خدارو نبینه...ازدواج کرده.. یخ زدم..گریه کرد و من فقط نگاهش کردم..حرفی نمیتونستم بزنم چون قبلا بهش یه چیزایی گفته بودم ولی قبول نکرد..میدونم فقط میخواست یکم گریه کنه چون جز من نمیتونست ب هیچ کسی دیگه بگه و خودشو خالی کنه..و این آخر داستان اکثر خانمهاییه که به هر دلیلی وابسته ی مردهایی شدن و باورشون کردن تا شاید حالشون بهتر بشه اما نشد..

وابسته نبودن اگه بهترین نباشه اما قطعا بی خطر ترین حس تو زندگیه

اگه اتفاق دیگه ای بیافته براش من مقصرم به خاطر حرفهایی ک به هر دلیلی گفتنشونو به تعویق انداختم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۳۰
سپیدار

نظرات (۳)

😞امیدوارم زودتر به زندگی عادیش برگرده..
کاش کاش کاش دل نداشتیم 
پاسخ:
زمان میبره:(
خیلی حس بدیه
مربی چرا نظرات مطالب رمز دار خصوصی شدن خب همون رمز کار خودشو میکنه دیگه من جواب نظرمو می خوام:' -( 
پاسخ:
خب اونجاها که خصوصی نیس بذار :))
آخه اونا بهشون نمیاد نظر خصوصی لازم داشته باشن که:-[ 
چقدر این قالب جدید و دوست دارم خودت ساختی؟
پاسخ:
خخ
چرا اتفاقا نوشته های خصوصین یه وخت یکی اومد رد شد و دید و آشنا بود!!! فک کننننن!! O:
بلی خودم درست نمودم.همون قبلیه رنگ و بکگرانداشو تغییر دادم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی