خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

فصل دپرسینگ

چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۱۸ ب.ظ

لعنت به این نت ک 2بار بی موقع قطع شد و هرچی نوشتم و پروند 😠

شایدم لعنت ب آنتن


زمستون فصل افسردگی منه

به شدت غرغرو و بی حوصله میشم

یه عالم کار سرم میریزه

آمادگیا شروع میشن

کارت بهداشت و الافی سه روزش

و امسالم یه مورد جدید اضافه شده ب نام فروش قرقی جان و خرید یه بارکش جدید

نمیدونم این 4روز دوری من چیکارش کرده؟؟؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۱
سپیدار

نظرات (۲)

یعنی اگر مطلب خصوصی باشه نظرش رو نمیشه دید؟ فکر کنم بشه رمزدارش کرد مثل بلاگفا با زدن رمز دیدش
اتفاقا پاییز تموم میشه من یه نفس راحت می کشم زمستون یه دسته 
راست و درستو بی شیله پیله
سرماشو دوست دارم همه رو دور هم جمع میکنه همه یه جور احساس نیازشون به هم نوع هاشون بیشتر میشه ولی بهار و تابستون میشه خر در چمن همه روی پای خودشونن انگار نه انگار اطرافیان هم آدمن=:O 
عکس وبلاگت رو هم عوض کردی آفرین 
پاسخ:
چرا میشه من نمیخوهم D:
باشه نظراتو برای شخص شما باز میذارم 
نهههه همش سرده سوزناکه بیشترشم اینجا سرمای خشک بدون برفه :/ 
وااااا خب زمستونم همه رو پای خودشونن :))))
اوهوم :)
وای چرا اینجوریه این فصل..حالا کاش یه برفی بیاد دلمون شاد شه ، نمیاد که..
عههه میخواد بفروشیش؟ گناه داره طفلکی
پاسخ:
نمیدونم.ادم دوس نداره از پتوش جدا شه :))
والا ی برف میاد دوماه میمونه سرماش
آره خسته شدم دیگه ازش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی