خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

سرخوشانه

جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ق.ظ

مدتیه مدام از خودم میپرسم چرا نمیتونم از زندگیم لذت ببرم؟؟

چرا این اجازه رو ب خودم نمیدم؟؟؟

چرا اینهمه استرس و کار ب خودم تحمیل میکنم؟؟

که چی بشه؟؟ تا کی؟؟

چرا بعضی سختیارو ب خودم تحمیل میکنم؟؟؟ 

کدوم روز و وقت تو زندگیم موندم و خدا روزیمو نرسونده یا ب دادم نرسیده که حالا با اینهمه نگرانی کار میکنم و پول جمع میکنم؟؟؟

نع!!

یه روزی پیر میشم و حسرت امروزمو میخورم

هرچیزی ک قرار باشه به دست بیاد میاد بالاخره و اونچه که سهمم از این دنیا نباشه هزارم ک خودمو به آب و آتیش بزنم باز بهم نمیرسه!

یکم باید با خودم مهربونتر باشم

یکم به خودم لطف کنم و آرومتر باشم

یکم اجازه بدم زندگی به کامم شیرین باشه

باید اینارو تو خودم حل کنم قبل از اینکه وارد زمینه ی جدیدی بشم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۳
سپیدار

نظرات (۲)

۰۳ دی ۹۵ ، ۰۰:۵۲ مهدی امینی

آتیش بزنم باز بهم نمیرسه!

یکم باید با خودم مهربونتر باشم

یکم به خودم لطف کنم و آرومتر باشم

یکم اجازه بدم زندگی به کامم شیرین باشه

باید اینارو تو خودم حل کنم قبل از اینکه وارد زمینه ی جدیدی بشم



با سلام من تلاش کردم نشد جواب گرفتین راه کاراتونو بی زحمت به منم بگین باشه؟
پاسخ:
سلام
هنوز اولشم ولی نتایج و میذارم حتما
این حرف ها چقدر برام آشناست
خودم بهش عمل کردم نتیجه داد :-)) 
کافیه نه گفتن رو تمرین کنیم بهتره به شخص مقابل بگیم "دوست دارم کمکت کنم ولی در این مورد نمی تونم" نه اینکه بگیم "دوست دارم کمکت کنم ولی حالا نمی تونم" چون اون شخص زمان دیگه ای باز به سراغت میاد
میتونیم عذرخواهی کنیم یعنی بگیم در پیدا کردن شخص مناسب این کار بهت کمک میکنم
یا میتونیم معامله کنیم یعنی بگیم آیا به جاش کار دیگه ای هست که بتونم برات انجام بدم
پاسخ:
خوبه
با دیگران تا حد زیادی کنار اومدم .همیشه دیگران نیستن ک کارو سخت میکنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی